Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 er kvalm og vondt i magen.. føler meg skikkelig slapp.. håper det er kroppen som gjør seg klar til fødsel.. hadde vært litt morro å fått i dag.. 2/7 er nemlig dåpsdagen til kommende storesøster..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 jeg har de også sånn i dag. er på 3 dagen over temin nå.... skikkelig kvalm og dorlig:( håper de er lille gutt som vil ut...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 vi får leve i håper.. du er en dag lenger enn meg..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 hehe ja.... ikke greit å være dorlig og diger i denne varmen, godt de blir dritt vær til helgen da kan lille gutt godt komme også hehe
Thea76 Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Her også, kvalm og slapp.... 5 dager over og det er lov å håpe! Fantastisk om vi alle hadde fått i dag
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 hehe de hadde vært utrolig deilig å få lov å bli ferdig, å få ut lille nurket
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2009 da er jo du strengt tatt først i køen Thea76.. ;P hehe har en svigerfamilie som håper det skjer i løpet av det neste døgnet iallfall.. de reiser på ferie i morgenkveld..
Thea76 Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Ja takk først i køen, men dere blir å få før meg.....! Mange i familie og venner her også som gjerne vil møte lille frøken huleboer før de drar på ferie
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 har dere noe annet dere merker bortsett fra kvalmen?? halsbrannen min har tatt seg skikkelig opp i de siste og litt mens smerter og ellers litt vondter men ikke de to siste dagene skikkelig surt og vente.. svigermor drar i dag så hun håpet han var kommet før hun dro men akk nei hun blir borte 5 uker så blir lenge til hun får se han...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2009 har hatt en del mer halsbrann de siste dagene..men har hatt det siden jeg ble gravid..(kjøpte "halsbranntab." sammen med grav.testen. hehe ) har en del vondter/mens smerte,men har hatt det siden uke 36!! jeg holder på å tørne.. har gått noen ganger på do i dag..løs mage.. også er jeg bare forferdelig trøtt og sliten..selv om jeg for første gang på flere uker sov fra ca kl 11 til halv 8 uten å stå opp i natt..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 har hatt halsbrann hele svangerskapet men den siste uken har vært grusom burde knasket link i et, men tenker de er best å begrense inntaket litegranne.... merket mere vondter når jeg drakk bringebærblad te med lactuloce i fikk skikkelige vondter, men dessverre ikke nok de går over etter to timer med ujevne vondter + dorlig i magen self... men nå er jeg tom og tenker ikke vits å kjøpe mere når de gir seg etter bare noen timer uannsett.. blir liksom bare skuffa..... trøtt og sliten der kjenner jeg meg også i gjenn sover nesten hele dagen bare spiser, tisser og dusjer( er jo så grusomt varmt) tror jeg er fostoppet i gjenn ikke fått til på dager nå vurdere prøve klyx... men tørr liksom ikke helt... jordmor sa jeg måtte si ja når jeg fikk tilbudet på sykehuset hvertfall...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. juli 2009 jeg kjøpte meg faktisk klyster i går.. tenkte jeg skulle ta det i dag,for jeg fikk ikke til å gå på do.. men løsna av seg selv i dagtidlig.. vuderte i går å ringe sykehuset å spør om de kunne sette klyster på meg..haha.. er ikke beghagelig å MÅ på do,men ikke få det til.. (har i tillegg hermorider..så er ikke så behagelig å trykke heller)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. juli 2009 #13 Skrevet 2. juli 2009 huff hermorider de har jeg heldigvis unnsluppet... men har slitt med litt sopp i stede ikke så artig de heller.... men sånn ang liv i magen er din mindre aktiv??... føler lille gutt er så rolig i dag pleier å holde å dytte i han da bleier han dulte tilbake men i dag måtte jeg drikke en halv liter iskald saft for å få noen reaksjon... litt ekkelt vurderer ringe føden.... ( men kommer seg selfølgelig littegranne hver gang jeg tenker på å ringe...) men er liksom pga overtiden jeg får panikk kan sikkert ha med varmen å gjøre også kanskje??
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 2. juli 2009 sopp er også ett kjent fenomen.. :/ er ikke så fryktelig aktiv,men hadde litt trim inni her når jeg la meg ned i senga i sta.. litt kaldere på soverommet vårt.. men har vært roligere de siste dagene.. er jo bare å ringe føden å få en skjekk visst du er urolig. skader ingen var innom en tur da jeg gikk med første..fikk liksom ikke respons uansett hva jeg gjorde..kom inn og fikk på meg belte..da skal du si hun våkna.. haha
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. juli 2009 #15 Skrevet 2. juli 2009 hehe ja er bedre å mase enn å uroe seg.. har time på mandag da, så blir de overtidskontroll på kk den 10.juli... (har heldigvis doppler så alt er i orden inni der heldigvis ....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå