=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Gynekologen min har i dag satt meg på trippel pergokur neste syklus fordi jeg ikke har hatt EL av meg selv på snart 8 mnd.....har ikke prøvd pergo før, så ble litt overrasket når kun ville at jeg skulle begynne rett på 3 tbl om dagen.....lurer litt på å ta bare to denne første syklusen...? Er det ikke stor fare for flerlinger? Eller skal jeg bare gjøre som legen min sier?
blirjegsnartmamma Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 jeg ville gjort som legen sier Jeg har hatt alle tre typene, og på enkel + dobbel fikk jeg ikke eggløsning.. Er ferdig med trippel nå, tatt første blodprøve idag, så får vi se om det hadde noe for seg.. Regner med at jeg ikke er gravid uansett, men greit å ha sjekket om jeg kan få el likevel. Lykke til! Og hør på legen når det gjelder medisinering
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Tusen takk for svar:) Kanskje jeg bare skal gjøre som gynejologen min sier da, hun vet vel sannsynligvis hva hun snakker om.....ser bare for meg massevis av egg som slippes jeg, men det er kanskje ikke så voldsomt.... Hun hadde vel nevnt det hvis det var stor sjanse for å ende opp med firlinger ellernoe vel......? Har du hatt mye bivirkninger? Masse lykke til til deg også, håper trippel dose gjorde susen for deg! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå