Gå til innhold

overtidskontroll i morgen!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som skjer, hva jeg kan forvente meg......... kan jeg da bli strippet??? Det er da 7. dag på overtid. Hva skjer eventuelt etter 7. dag?? Noen som vet??? Er så utrolig bekymra for lille bebisen, og fantastisk lei av å være gravid!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge de venter over termin er avhengig av hvor du skal føde og hvordan du og baby har det. Hva som skjer etter 7 dager over termin på ditt sykehus aner jeg ikke. Her hadde jeg bare vanlig kontroll 7 dager over.

Jeg har fått overtidskontroll når jeg er 2 uker over termin (skal føde på Ullevål). Sist hadde jeg også overtidskontroll 2 uker over termin. Da fikk jeg ultralyd og dessuten undersøkelse av livmorhals om jeg var moden og hun prøvde å strippe litt (røske litt i livmorhalsen sånn at modningen/åpningen skal få fortgang). Har fått beskjed denne gangen at de vil vurdere på overtidskontrollen om de skal sette igang eller vente noen dager til. Men tipper de prøver seg på stripping uansett, for først å prøve få ting i gang mer naturlig. Hvis de har tid da. Er visst stor pågang akkurat nå, så de setter vel igang når de har kapasitet...

Jeg har overhode ikke lyst å bli satt igang! Så er glad de ikke begynner med det alt etter 7 dager over termin. Men 2 uker over så er det på tide å få ut baby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...