meg & mine små Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Testet i kveld, klarte ikke å la være. Ikm på fredag. Det ble et kort men hyggelig opphold her inne sammen med dere. Sender masse babystøv til alle ******************************************************************************************************************************************************************* og ønsker alle lykke til vidrer med jakten på spiren!
meg & mine små Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2009 Overivrig her ja, nr 3 i boks hehe
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Masse gratulasjoner oversendes:)
meg & mine små Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2009 Tusen takk, går her å svinser og svanser og prøver å pakke til ferien. Har på følelsen at noe blir glemt i denne lykkerusen min..... hihi Vi får rett og slett bare klare oss med det vi får med oss
JKM09 Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 gratulere så masse! send litt babystøv over til oss som ikke ble det denne omgangen så kanskje kan vi komme etter deg:) lykke til i svangerskapet og ha en riktig god sommer:)
malin85 Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer så masse og masse lykke til. Håper du får en fin sommer og koser deg masse:)
~nummertopåvei:)~ Skrevet 2. juli 2009 #10 Skrevet 2. juli 2009 Så koselig! Gratulerer så mye, dere er kjempeheldige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå