Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

kjæresten og jeg har tenkt å ta med vår nå tre måneder gamle sønn på en ukes ferie i slutten av september. Da er han nesten 6 måneder. Problemet er bare at jeg ikke aner hvor vi skal dra... Vi trenger litt sol, ikke så veldig mye varme, god mat og rolige omgivelser. Ikke noen Ving-tur, om dere skjønner... Også skulle det helst være så direkte flight som mulig, da jeg ikke er veldig glad i å fly og ikke helt klarer tanken på å skulle skifte fly tre ganger med en liten på armen.

Er vel greit med et sted der det går greit å trille vogn også... Ikke Sahara, kanskje...

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kreta!

Har vært der mange ganger, og gleeeeder meg til neste gang vi skal tilbake=) Var der sept ifjord, da var første gang med snuppen, og det gikk kjempefint. Vi bor litt utenfor byen, men nærmt nok til at det ikke blir så langt med taxien. Vi har vært i chania området hver gang. Anbefales! Flyet tar 4 timer (fra bergen) og det er ingen mellomlanding, men en times busstur til hotellet når dere kommer frem=)

Vi hadde en super tur med snuppen som dengang var 13 mnd!

Skrevet

Vi skal til Kroatia i to uker i september med et vennepar og våre små på 10 mnd og 4 mnd. Vi reiser til øya Brac utenfor Split. Et lite sted, men med mulighet til å reise inn til Split (tar visstnok ca. 20 min. med båt.) Ikke for turistifisert, og i hvertfall ikke for stort. Det tar bare 3 timer med fly fra Gardermoen til Split, men en må videre med buss og deretter båt til destinasjonen. Vi bestilte all inclusive med Apollo, og gleder oss mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...