Maigutt07 + maijente10 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Kan man ha TR uten at man har hatt eggløsning den måneden?.. Vet det sikkert er et ufattelig dumt spm, men jeg begynner da å lure... Er i 4pp og har hatt TR med 28-29 dagers syklus, men når jeg nå har begynt å teste med eggløsningstester så dukker ikke eggløsningen opp... Har testet i 8 dager nå og er på dag 19... Og hvis eggløsningen dukker opp, er det bestandig 14 dager til TR kommer? (slik at de med lengre syklus har flere dager fra TR til eggløsning, men fra eggløsning til TR er det bestandig 14 dgr?...)
iris76 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 hei M77 jeg tror man kan ha mens selv om man ikke har hatt EL. Er ikke sikkker , men jeg tror det......Har prøvd å lese litt på nettet. Har ikke funnet noe fakta, men det er mange som skriver at de tror man kan ha mens uten EL i en syklus......litt av det samme som skjer når man går på p-pille.... var kanskje ikke til stor hjelp her......sorry
*Babyønske* Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Heisann... Jeg har akkurat fått vite av legen min at jeg ikke har el av meg selv i det hele tatt...Må ha hjelp med pergotime... Mine sykluser har vært 100% presis hver mnd.... Så ja dert går ann og ha mens uten el desverre :os Lykke til...kllem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå