**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 1. juli 2009 #1 Del Skrevet 1. juli 2009 Etter mye om og men fortalte jeg til min datter i dag at hun skal bli storesøster! Hun har "mast" i flere år nå om ikke vi også kunne få ein baby.... Hennes første spørsmål var jo selvølgelig hvordan og når vi hadde laget babyen!! :-) he he, klarte å ro i land den på en grei måte! Jeg kunne se på jenta at hun tenkte og funderte mye... og så kom det : "Mamma.... ja nå får eg det travelt!!" :-) Så herlig jente, som kommet til å ta rollen som storesøster seriøst! Ramset opp ting og tang vi måtte kjøpe før babyen kom, og hvem vi måtte fortelle det til.... og igjen sa hun: "Mamma.... ja nå får eg det travelt!!" Heldigvis med et smil om munnen hver gang! Da hun var kommet i seng, kunne hun ikke vente til hun skulle i barnehagen i morgen! For hun måtte jo fortelle det til alle!!! :-) De er så herlige.... :-) Tenk at jeg skal være så heldig å få en til!! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140324743-mamma-ja-n%C3%A5-f%C3%A5r-eg-det-travelt-samme-som-1-trimester/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå