Gå til innhold

IKM uke 29, er det flere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger eng på her, jeg:-)

Har IKM 14 juli tror jeg. Har ikke noe særlig symptomer tror jeg......kanskje litt stikking i brystene, men jeg kjenner jo godt etter også da, hehe:-)

Dette er første gang jeg klarte å finne EL (7mndr siden p-pilleslutt), så det er jo litt spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har ikm onsdag 15. juli, tror jeg. Ting har vært litt uregelmessige etter p-pilleslutt, men jeg tror muligens vi traff forrige EL:-) Brukte EL-test, men fikk ikke helt optimale resultater, tror ikke de billige funker så bra på meg.

Men nå får vi se, da - har litt kilinger i underlivet og har kjent litt småstikkinger. Men som med så mange andre; jeg husker ikke lenger hvordan det er før mens når jeg ikke går på noe prevensjon, så det trenger ikke bety noe. Men vi får se! Blir ikke veldig skuffet dersom det kommer tantebesøk, vi satte ikke alle kluter til, for å si det sånn ;-) Men neste evt pp vil det satses big time! Ai ai, for et liv... :-)

Vi har en fra før, så jeg har heldigvis noe annet som opptar tankene også, ellers ville jeg klikket.

Lykke til, alle!!

Skrevet

har ikm på tirsdag. . og regner egentlig m at mensen kommer. .

har ømme pupper , og nipler. trøtt, men pga varmen . osv osv. . . men vet jo at mensen kommer som vanlig for det om. . :/

Skrevet

IKM- hva står det for? Ja, jeg er helt grønn ;)

Det har med 1.mensdag å gjøre?

I såfall melder jeg meg inn her, venter mensen mellom 15-18, jeg har mellom 26-29 dager mellom periodene.

Mistenker spire, syns jeg har litt symptomer: Trøtt, sulten, oppblåst.. Jaja, blir spennende å se!

Lykke til alle sammen!!!!

Skrevet

hadde el 10:e... hadde sex dagen før bare men håper den blir der:O) IKM er ca 19:e. Jeg føler meg litt oppblåst, vondt i bekkenet og korsryggen og det stikker i puppene... Men det er sikkert mensen... litt tidlig etter el å ha symptomer.....?

Skrevet

@su-su-susa-i-hodet m/rampegutt:

IKM= Ikke Kommende Mens

:-)

Skrevet

Takk for svar snurretassa :)

Utrolig mye forkortelser å sette seg inn i her! ;)

Og hva med f.eks 3 pp? Tredje prøveperiode? Eller..?? :)

Skrevet

Klarte ikke holde meg. To dager før IKM tok jeg en test. Den var helt negativ. Så en time etter kommer tanta........Er så skuffet!

Håper den sitter for alle dere andre!!!!!

beklager å måtte sende negative vibber her..

Lykke til med testingen deres!

Skrevet

Da kan jeg komme med mulige positive vibber... IKM på onsdag, tok en billigstav nå nettopp. Den ble svakt positiv! Det kom opp med en gang, men den er altså veldig svak. Får ta en ny i morgen tidlig, det kan godt hende det var en såkalt skyggestrek, men det har jeg ikke fått på disse stavene før... Og det er farge på streken, hmm.

Venter til i morgen med å si noe sikkert her, har en CB liggende som skal i ilden da.

Ok, bare en liten rapport fra meg - lykke til alle dere andre! :-)

Skrevet

Er det forresten noen av dere som har fått skyggestreker på stav fra billige. tester?

Skrevet

Oi så gøy!! :) Krysser det som krysses kan for deg :)

Jeg tør ikke teste før IKM jeg, har bare èn test liggende(er på ferie nå, uten apotek i nærheten så.. :(

Skrevet

Takk skal du ha :-)

Og i like måte!! Fortsatt god ferie!

Skrevet

Da har jeg tatt en CB og det ble jaggu positiv!!! Fy søren så heldig jeg er, gammal er jeg også... :-)

Jeg sender dere alle en ydmyk hilsen og lykke til!

Skrevet
:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...