Gå til innhold

IKM uke 29, er det flere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fremdeles ingen tråd for denne uken. Er jeg alene tro? Var veldig mange som ble gravide i forrige pp.. Vi har nå gjort jobben som best vi har kunnet og nå starter ventingen og alle symptomene som kommer om man er gravid eller ikke. Har funnet ut at kjenner man godt nok etter så får man mange symptomer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også med.

Babyverden sier at EL er i morgen så tenkte å jobbe litt i kveld.

Har dere prøvd lenge?

Skrevet

jeg er med her:-) Har ikm 15 juli

har også lett etter en tråd. Det var mange med samme IKM for ett par mnd. siden men de må alle ha blitt gravide......som jo forsåvidt er veldig bra. Så vi får holde sammen her jenter (vi som er igjen)

Har ikke helt troa på denn pp. Mannen er bortreist og vi hadde sex på søndag og EL er i dag el. imorgen........så da skal det holde hardt.

Men det jo ikk heeeeelt umulig:-) Er i min 4pp.

Sender dere en porsjon babystøv:-)

Skrevet

Hei hei :o)

Jeg har ikm 18 juli....Har fått vite av legen sist mnd at jeg ikke har el av meg selv i hele tatt...ar tatt dobbel pergo denne mnd så det blir spennende :o9

jeg er i min 5 pp ...har tidligere vært prøver i 2 år uten og lykkes så no er det på an igjen...for fullt :o)

masse lykke til :o)

Skrevet

hellu jenter:-)) jeg har ikm den 18 juli og er i 2 pp..

håper alle blir gravide denne perioden:-)) lykke til dere alle:-)

Skrevet

Heisann jenter! Da er eggløsning og prøving forbi for denne pp. Jeg har IKM ca 15 juli, er i min 6 pp etter MA. Tvi tvi jenter, håper sol og varme hjelper oss! Klem

Skrevet

Spørs om ikke løpet er kjørt for oss denne mnd.

Skal ifølge babyverden ha EL i dag men mannen synes det var så varmt i går så han orket ikke.....

Får se i kveld da:-(

Skrevet

Hyggelig med flere, så kan vi slå følge ettersom spenningen stiger etterhvert. Vi er i 4pp nå. Sist gang så skjedde det 3mnd. før vi hadde tenkt til å prøve, så regnet med det skulle gå fort denne gangen. Men syntes nå det trekker litt ut.

Lykke til med jobbingen jenter! Dette skal vi klare!

Skrevet

Hei jenter! Hvordan går med dere da? Jeg er veldig spent denne pp, hadde daglig sex eggløsningsdagene og håper sterkt vi har hellet med oss. Nå nærmer opprinnelig termin seg (mistet i MA i januar) og har hele veien håpet å være gravid igjen innen den dagen. Lykke til alle sammen! Klem J

Skrevet

Skjønner du ønsker å være ved lykkelige omstendigheter når du møter terminen ja. Krysser fingrene for deg!

Vi gjorde jobben grundig denne gangen vi også, og jeg håper det vil sitte en spire snart. Foreløig ingen symptomer, mulig noe trøtt(men hvem er ikke det til tider). Får bare håpe det går veien, sist gang hadde jeg lite symptomer da også, merket det først ved uteblitt mens.

Når har dere IKM? Vi har 13.juli.

Skrevet

Tusen takk for det! Jeg har IKM ca 14/15. Jeg har ingen symptomer, bare veldig spent og det føles lenge til IKM. Tvi tvi til deg også :-D

Skrevet

jeg har symptomer sånn av og på... med litt murringer,vond korsrygg og er mye på do i perioder..kan jo være noe annet det også men håpe håpe:-)

ikm ca 18 så det er lange å vente:-((

lykke til dere andre også:-)

Skrevet

Hei

jeg har vært prøver siden august 2006,og har nå ikm 15 juli...

Litt små symptomer har jeg som jeg ikke har merket før

Mensmurringer/stikkninger

Trøtt

Halsbrann

Tisser veldig ofte

Bobling i magen

Skrevet

Fikk noen symptomer idag jeg også. Er utrolig trøtt og har hatt magesmerter av og på fra i dag tidlig. Sover utrolig dårlig.Og jeg kan vel si at jeg er kvalm også. Håper dette er symptomer og at jeg ikke bare er i utrolig dårlig form uten videre...

Skrevet

Hei jenter

Hvordan går det med symptomene deres?

ikke noe særlig på meg......tør ikke innbilde meg noe. Har ømme bryster som jeg har hatt de siste 3mnd. etter EL. Ellers har jeg hatt vekselvis ingen utflod og tykk hvit utflod, det er vel det enste som er litt rart....

men sender lykkebabystøv til dere alle!!!

Skrevet

Hei Iris jeg har ingen symptomer, er trøtt, men det tror det kun skyldes at jeg leeengter etter ferie. I forrige pp hadde jeg all verdens symptomer vonde bryster og stikking, trøtt osv osv, men tanta kom på slaget som vanlig, ikke lett å vite. Takk for babystøv og her kommer i retur til deg: dryss dryss Klem

Skrevet

Hei J-76

Det er jo ikke alle som kjenner symptomer da, selvom de er graivde.

Vi får krysse fingre og tær for at 15 juli blir alt annet en RØD ;-) Vi har jo IKM samme dag:-)

Skrevet

hei alle sammen jeg venter tanten på besøk den 15/7-09 håper d klaffer for alle oss.jeg har hatt en spontan abort den 22/5-09 var 11+5 dager.og prøver å bli gravid nå igjen.har hatt en tante besøk den20/6-09.håper den ikke kommer på besøk til meg igjen....lykke til alle prøvere.

Skrevet

Hei hiwroj

Du har IKM samme dag som meg:-)

Lykke til i dagene som kommer du også!

Skrevet

lite med symp.her også:-( mere av og på..ikm ca 18.håper det uansett er noe der for oss alle da:-))

spennende tid fremover nå..

lykke til jenter:-)

Skrevet

ahhhh holder ikke ut, he he. Er virkelig utålmodig denne pp, tror nok jeg må teste til helga, flere utålmodige her? Klem

Skrevet

Hei:) Jeg har IKM 19juli. 3pp etter sa i mars.

Skrevet

Ja var det å ta på seg symptomjegerhatten igjen:

jeg har følgende vage symptomer:

trøtt, tørr i munn, hvit uflod, murringer og stikninger i underlivet/egglederne, vann i huden, litt vondt i hodet.....

..men alt dette kan være en helt vanlig syklus.

Har IKM om en liten uke....(15 juli) Har som tidligere nevnt ikke særlig store troa på denne pp´en.

Sukk.....!

Skrevet

Hei alle:) Håper det er mange som har symptomer og at det er mange som tester positivt:)

Jeg selv er ikke så optimist lenger...

Selv om jeg fikk opp en svak strek på testen i går...For så å få ingen strek i dag:)

Krysser fingre for alle:)

Klem

Skrevet

Hei hei jenter :o)

Kjempe spent jeg no...Har ikm 18 juli...Da er vi i syden... Utrolig spennende...

Symptomer: - vonde brystvorter (pleier å ha d etter el)

- Stikkninger i underlivet

- enorm matlyst

- mye trøtt (sov middag i 4 timer i går)

- mye tykk hvit utflod

- 0 sexlyst. Ikke litt en gang.

Dette kan selvfølgelig være bivirkninger på dobbel pergotime som jeg har tatt denne mnd... Det vil tiden vise...

Masse lykke til jenter... Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...