3smaa Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hei Jenter, jeg hadde eggløsning for 6 dager siden og har fått hvit utflod i det siste. Kan det bety at jeg er gravid? Jeg har også mensen smerter i kryggen og magen. I tillegg har jeg begynt å gå på do veldig mye, ( våkner om natta for å tisse ). Og mye hodepine, Ikke kvalm Hjelp fordi jeg er veldig nysjerrig
*moonpie* PP3 *heier for denne Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Det var noe av det første jeg merker det på, og at det var vondt og tisse..Presset liksom i magen da jeg var på do så jeg trodde kanskje jeg hadde urinveisinfeksjon.. Men dte var det ikke og nå er jeg 5 uker snart Men det er forskjellig fra folk til folk den eneste måten og være sikekr på er å ta en test rundt eller helst etter 9 dager etter eggløsning Håper det er en baby inni der
3smaa Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Takk for svar moonpie* PP3 *heier for denne, og gratulerer for babyen. Da kan jeg teste meg om 2 dager
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Det var det første jeg også merka! Har det ennå. Er 5+6 i dag! Så jeg krysser fingrer og tær for at det er grunnen hos deg også Masse lykke til, så må du gi tilbakemelding!
Tingeling27 Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 hei, jeg har alltid sånn utflod før ikm...så har lurt meg selv med at jeg kan være gravid med det der...er mange som skriver at det er ett symptom...men så merket jeg at det er en vanlig ting for meg...
3smaa Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2009 Hei Tingeling27! Jeg fikk ikke den hvite tygge utfloden da jeg var gravid med sønnen min, jeg fikk den andre klumpete som ser ut som egghvite. Jeg var litt kvalm idag, håper på at jeg er gravid etter så mange symptomer. Håper at alle vi blir gravide snart
flise78 Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Hei!! Når har denne utfloden komt? Jeg er et par dager etter eggløsning men ingen hvit utflod. Tar wild yam og har litt småmurringer i magen....det er vel wy som virker da!
3smaa Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2009 Hei flise78 Jeg fikk utflod ca 5 dager eggløsning. Jeg har også småmurringer i magen ( mensen smerter aktig), jeg har ikke brukt wild yam og vet ikke hva det brukes til. Håper at det klaffer for deg og kom med nyheten da
❤Caitlyn❤ Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Lykke til Jeg fikk tykk hvit utflod i går og har det enda. IKM er i dag, men ingen TR så langt...
❤Caitlyn❤ Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 Ja, jeg tok i går, og i dag. CL digital, negativ. Opplevde det samme sist jeg var gravid (2 år siden, endte i SA). Da gikk det ca. 5 dager etter ventet mens før testen viste positiv... Ny test i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå