Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi sikkert spredt rundt om i det lange land, men har noen av dere møttes via dib-treff-sidene her inne på dib? Eventuelt fått venner herfra på annet vis?

Jeg kunne egentlig tenkt meg et lite dib-treff, selv om jeg er litt pysete. Men det er jo så gøy å møte nye mennesker!

Barselgruppa mi (som jeg er blitt utrolig glad i!) opphører til høsten når mammaene skal i jobb og baby i barnehage, og de venninnene jeg har med barn begynner også i jobb nå til høsten.

Bortsett fra meg - som skal gå hjemme i ett år til - og begynner å lure veldig på hva i all verden jeg skal ta meg til alle disse dagene. Tiden har jo gått i rekordfart hittil, så jeg tror egentlig ikke det blir noe problem å få dagene til å gå. Men skulle gjerne hatt noen bekjente i samme situasjon :)

Eventuelt drive veldedighetsarbeid. Eller studere. Eller jobbe om kvelden. Eller ... akk&ve, alle valg ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også være litt mer hjemme etter pappapermen, tar meg nok råd til noen måneder ulønnet perm tenker jeg meg;) Men hvor bor du da?

Skrevet

Ja, det blir ikke noen økonomisk dans på roser dette her - kun pappans lønn og min kontantstøtte. Men vi får det til - er jo vant til å leve som studenter :) Og heller litt spare-hverdag enn å sende Bo i barnehagen allerede nå :\

Jeg bor på Jeløy (Moss)

Skrevet

Jepp, treff er gøy, og man kan finne venner for livet!

Jeg er hjemme med snuppen på 22mnd og lillesøster 5mnd. Skal være hjemme noen år til. Tenkte litt bhg fra 2.5år kanskje=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...