Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 http://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/article478333.ece «Alt var som det skulle. Eneste var at jeg hadde litt lavt blodtrykk, så jeg må begynne med jerntabletter. Ååååh, hater piller, men sånn er det. Skal liksom hjelpe da. » Tror ikke jeg hadde følt meg heeelt trygg hadde hun vært legen min nei. Man begynner jo ikke med jern fordi blodtrykket er lavt, men blodPROSENTEN kanskje?!?
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hun får nok en stor overvekt av menn på fastlegelisten sin
vi blir 4 :o) Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 jeg er så lei den dama!!! Da jeg leste det i dag måtte jeg bare le.. så naiv og dum.. hadde hun hatt iq på størrelse med BH størrelsen hadde hun kanskje klart medisinstudiet, men sånn det virker å stå til hos henne er det vel langt fra mulig.. Alt som kommer ut av hennes munn og inn i sladrespaltene, som da hun uttalte at hun levde med utrolig sterke smerter i svangerskapet.. men hun senere i intervjuet at slike enorme smerter er vanlig når livmoren vokser, og at hverdagen er bra for det.. enorme smerter.. haha.. den dagen hun blir lege kan vi dra på feire til mars..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Sier dere dette til henne på bloggen hennes eller er det kun på anonymforum dere ytrer deres nedsettende meninger om henne?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Jeg leste et intervju med henne hvor hun skulle "studere medisin" på DATAEN hjemme mens hun var i permisjon etter at sønnen blir født?! Jeg tror hun skal studere medisin grunnfag på nett, jeg. Da blir hun IKKE lege, men får noen studiepoeng hun vel ikke kan bruke til noe spesielt. Sambo er lege, og de pleide å le av wannabe'ene som gikk på medisin grunnfag fordi de ikke kom inn på embetsstudiet.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Oi, Linni som lege? hmmm, tenker disse tanker om å bli lege selv, men er så usikker om jeg klarer det barn... Er jo krevende studiet, men når jeg leste at hun skal, da vet jeg at jeg kan klare d Men for all del, kan være hun er mye smartere enn det hun ser ut til...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Har sagt fra på bloggen hennes at hun burde øve seg på å forandre den grusome stemmen sin visst hun vil bli tatt seriøst. Men den dukket aldri opp på bloggen etter silingen. merkelig.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Slik jeg forstod det så skulle hun ikke studere medisin på nettet, men skulle ta fag slik at hun kunne komme inn på medisinstudiene. Dette er jo en vesentlig forskjell da! «I møtet la vi opp en plan for hvilke fag jeg skulle ta osv for å studere medisin, så nå begynner jeg med det fra september av,
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Finnes ganske mange leger som er helt skutt i hue sosialt sett men som greier å gjøre jobben sin....
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #10 Skrevet 2. juli 2009 Herregud så teit av han lege samboern til en over her å le av de som tar medisin grunnfag fordi de ikke kommer inn på medisin. Håper ikke jeg treffer en lege med like "ovenfra og ned" holdning.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 På det bildet ser hun jo ut som noe fra en skrekkfilm. Det var jo helt skrekkelig.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #12 Skrevet 2. juli 2009 Så uforskammede dere er. Enig i at hun som legger frem om at samboeren hennes er lege og de ler av de som må studere medisin på den måten, er skikkelig å se ned på. Dårlig egenskap!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #13 Skrevet 2. juli 2009 Dette er meg med samboeren. Husk at det er stor forskjell på hva man gjør som 19-åring, nylig flyttet fra mamma - og hva man gjør når man er 35. Så nei, det sier faktisk ikke noe om egenskapene man har som menneske.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #14 Skrevet 2. juli 2009 Du synes det er en fin egenskap å le av andres drømmer?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #15 Skrevet 2. juli 2009 Da henger innlegget ditt iallefall ikke på greip. Først skriver du at samboeren din gjør narr av de som tar medisin grunnfag, så sier du at det gjorde han fordi han var en umoden 19 åring. Nå må du bli enig med deg selv, er det Linni eller samboeren din du gjør narr av her?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #16 Skrevet 2. juli 2009 Linni Meister må da for søren gjøre hva hun vil uten at alle trenger å rakke ned på henne. Det media skriver, er ikke nødvendigvis sant heller. Om hun kommer inn på medisinstudiet så all ære til henne. Da får hun i allefall tilbakevist alle beskyldningene om hvor dum noen mener hun er. Hun er gravid og kanskje her inne og leser, slår det noen at kanskje hun blir såret? Til opplysning: De som studerer medisin grunnfag har vel ingen ambisjoner om å bli leger, det er et åpent studium og har overhodet ingenting med medisinstudiet å gjøre. Og de (fleste) som er leger holder seg for gode til å rakke ned på de som tar medisin grunnfag. Jeg er intensivsykepleier, ler samboeren din rått av meg og da og tror jeg er en wannabe som egentlig ville bli lege? Mannen min er lege da, så da er jeg kanskje godkjent? Hjelpe meg!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #17 Skrevet 2. juli 2009 Hun er da ikke lege enda, og antar at man lærer ganske mye iløpet av de 6 årene + turnus på medisinstudiet, så etter de årene kommer hun vel med litt "smartere" uttalelser da. Vet mange ufattelig blonde jenter som likevel er skoleflinke, og dyktige i jobben sin, så om hun ender opp som lege er vel ikke helt utenkelig, vel? Har selv gått medisin grunnfag på univ., var veldig mange der som etterpå studerte videre til lege, tannlege, fysioterapeut, sykepleier, farmasøyt... Ikke alle kommer inn på medisinstudiet rett etter videregående, og da må man samle poeng, og et studie som med.gr.fag er kjemperelevant ift andre studier innen helsefag, så fatter ikke hvorfor det skulle være så teit å gå? Jeg endte opp som fysio, og søstra mi som gikk samme studiet senere studerer til lege nå.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #18 Skrevet 2. juli 2009 Til anonym 21:35 1.07.2009 Jeg bare visste at noen leger er så "stuck up" at de ser ned på andre og håner og ler. Blæ og æsj sånne mennesker...da tar jeg heller Linnie jeg..ugh
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #19 Skrevet 2. juli 2009 La nå dama studere, si og gjøre det hun vil. Så kan vi andre gjøre, si og studere det vi vil. Men blodprosenten tar vi uansett ikke jerntabletter for ;-)
Sjefsmegga Skrevet 2. juli 2009 #20 Skrevet 2. juli 2009 Hvis hun kommer seg inn og greier å fullføre så har nok jenta hode til det, har hun ikke det så trenger vi ikke bekymre oss videre uansett. Og husk at utseende kan bedra ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #22 Skrevet 3. juli 2009 Gud for en gjeng med kaklende, uvitende damer!!! Jeg går på medisin grunnfag for jeg skal bli naturterapaut og for å bli det MÅ jeg ta dette studiet!! Det er mange retninger man kan ta etter dette studiet og de færreste begynner på medisin. Hvis man har lav hb eller lavt ferritin(jern) kan man ha lavt blodtrykk og da hjelper det såklart å ta jerntabletter !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå