Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh, så spennende for deg da!! :D

Gleder meg til du skal teste jeg ;)

Jeg fikk ikke somlet meg til å ringt legen i dag da, sto opp aaaltfor sent!

Men får vel ringe i morgen.. det rare er at jeg føler meg liksom gravid, selv om sjansene er veldig små.. så er litt derfor jeg gruer meg til å ringe legen! Men bedre å hoppe i det enn å krype.. ;)

Har ingen store ferieplaner, men en tur på hytta blir det nok!

Ellers så får vi ta d som det kommer :)

Her har det hvertfall regnet bra det siste døgnet.. å i dag merker jeg det på hodet mitt at det er gråvær :S Skikkelig tung og vondt i hodet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt skikkelig testelyst nå ikveld. Sitter her alene og surfer på nettet om hvor tidlig folk har testet positivt og da er det så lett å gire seg selv opp. Hehe.. Men vet at jeg kommer til å angre og bli skuffet hvis den blir negativ. Men kanskje hvis tempen er høy igjen imorgen tester jeg.. Bare kanskje=) da er jeg 11dpo. Snakk om å forandre mening, hehe.

Ring legen imorgen og spør om blodprøve eller noe. Forstår godt at du gruer deg, litt skummelt å få det endelig bekreftet. Men er jo litt frustrerende å gå slik og lure også.. Har opplevd det noen ganger ja=)

Hvordan går det med tempingen da? Hvor høy er tempen din om morgenen?

Skrevet

Hehe, jeg også er testesyk så d holder, men nå er det tomt for tester i huset ;) Vil ikke bestille flere enda..hehe

Det beste er jo å teste med morgenurin når det er før ikm, så vent til i morgen tidlig hvertfall ;)

Når det gjelder tempen min så ligger den på rundt 36..litt over og litt under.. så tenker at d er for lavt til at jeg kan være gravid da, men vanskelig å si gi og med jeg bare har tempet noen dager..

Men ser på charten min fra sist jeg tempet, som var i 2006 at temppen aldri var under 36,10.. men da tempet jeg analt, nå tar jeg i skjeden!

Hvor temper du?

Har heller ikke tempet hver dag, har på alarm på tlf min når jeg skal tempe. Men er ganske så trøtt, så noen ganger bare slår jeg den av og sover videre ;) tenker at jeg skal starte for fullt med temping når jeg får mensen! Da er det litt mer spennende :)

Skrevet

Tror jeg er gravid!?? To streker kom opp på testen. Det er så uvirkelig. Tenk om alle dagene med tårer og bekymring endelig er over?

Vet nesten ikke hva jeg skal si.. Denne dagen kommer til og være den beste på leeenge....:)

Tempen min gikk opp igjen idag. Og er nå på 37=)

Jeg temper også i skjeden og det har funket fint. Føler liksom jeg kan stole mer på resultatet der enn i munnen feks.

Dette er bare helt uvirkelig...

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, SÅ SPENNENDE!!!! :D

To streker betyr jo bare en ting det ;)

Gratulerer masse masse!!!

Krysser fingre for at spiren holder seg der i 8 mnd til :D

Stooooooor klem :)

Skrevet

Tusen takk:) Ja klarer nesten ikke å tro det.. Jeg skal bli tobarnsmamma!!

Takk for gode samtaler, oppmuntring og støtte. Håper du er nestemann ut. Det fortjener du! dukker nok innom her titt og ofte for å se hvordan det går. Send meg gjerne pm om du ønsker.

Lykkeklem tilbake:)

Skrevet

Kommer til å savne deg her inne, men håper jeg kommer fort etter inn på 1 tri :) Sender deg en pm med oppdatering jeg vettu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...