Gå til innhold

Kristiansand dyrepark , noen som kan hjelpe ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil gjerne reise med min sønn men vi har hund , finnes det noen motell /noen sted som jeg kan ta med hunden , kan jeg ta med hunden innpå selveste dyreparken.

er det for sent å bestille til sabeltann showet?

finnes det rimelige hotell jeg kan bo (hvis jeg reiser uten hund) som er billigere enn rika hotellet ??

takk for svar =)

Fortsetter under...

Skrevet

om du går inn på hjemmesiden til dyreparken, så skal det være info om overnattingsmuligheter i området der. bla hytter og rom i hus. (om jeg ikke husker helt feil) :) Vet desverre ikke noe om det å ha med dyr, men jeg har aldri sett en hund i dyreparken, så jeg tror nok at det ikke er lov. Desverre..

Skrevet

Jeg kan aldri tenke meg at det er lov å ha hund i dyreparken da det er veldig mange dyr som går løse inne i de forskjellige husene (mye fugler, apekatter fisker... vel, de siste går kanskje ikke, men u know)

Skrevet

Ja, og comfort hotell er nok billigere, og kanskje hotell sørlandet også... om ikke har du noen lav budsjett hotell, 1-2-3 Hotel, Centrum Budget Hotel og Yess! Hotel

men da tror jeg du må nøye deg med å sjekke inn og legge på sengetøy selv :) men de er veldig billige!

Skrevet

Det finnes en hundepark der... Dvs.... de låser inne hunden i ett bur som de må være i mens dere er i parken... hve hund har selvsagt sitt eget bur...

Så det er ikke noe problem...

Men alle hoteller er veldig fulle så du må nok jobbe litt for å finne et...

Lykke til

PS; Turen i Dyreparken er kjempegøy, både for store og små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...