Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 jeg vil gjerne reise med min sønn men vi har hund , finnes det noen motell /noen sted som jeg kan ta med hunden , kan jeg ta med hunden innpå selveste dyreparken. er det for sent å bestille til sabeltann showet? finnes det rimelige hotell jeg kan bo (hvis jeg reiser uten hund) som er billigere enn rika hotellet ?? takk for svar =)
mednr5imagen Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 om du går inn på hjemmesiden til dyreparken, så skal det være info om overnattingsmuligheter i området der. bla hytter og rom i hus. (om jeg ikke husker helt feil) Vet desverre ikke noe om det å ha med dyr, men jeg har aldri sett en hund i dyreparken, så jeg tror nok at det ikke er lov. Desverre..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Jeg kan aldri tenke meg at det er lov å ha hund i dyreparken da det er veldig mange dyr som går løse inne i de forskjellige husene (mye fugler, apekatter fisker... vel, de siste går kanskje ikke, men u know)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Ja, og comfort hotell er nok billigere, og kanskje hotell sørlandet også... om ikke har du noen lav budsjett hotell, 1-2-3 Hotel, Centrum Budget Hotel og Yess! Hotel men da tror jeg du må nøye deg med å sjekke inn og legge på sengetøy selv men de er veldig billige!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Det finnes en hundepark der... Dvs.... de låser inne hunden i ett bur som de må være i mens dere er i parken... hve hund har selvsagt sitt eget bur... Så det er ikke noe problem... Men alle hoteller er veldig fulle så du må nok jobbe litt for å finne et... Lykke til PS; Turen i Dyreparken er kjempegøy, både for store og små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå