Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg bruker medisiner som har som bivirkning at jeg svetter mye. De skal imidlertid ikke gå over i morsmelk i særlig grad, og studier skal ha vist at virkestoffet ikke kan finnes igjen i babyens blod dersom moren bruker medisinene og ammer. Men jeg synes gutten på 2 mnd min svetter mye nå i varmen. Han blir ofte klam på armer og ben og når han ammes blir han helt våt på ryggen som ligger mot ammeputa. Dette til tross om vi sitter inne der det er mest kjølig og han kun har på seg en body uten armer. Er redd for at dette skyldes medisinene mine... Svetter deres babyer i varmen?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Oh yes, her svettes det MYE;) Flisa har alltid vært en liten svettis, og nå i varmen er det ekstremt! Helt kliss våt på hodet etter middagen idag, og til stadighet våt og klam på kroppen. Kanskje ikke så rart, har jo vært over 30 grader her i det siste;)
FruTB Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Ja! Bo har alltid svettet når han sover, men nå er det jo ekstremt! Det er våte flekker der hvor han har hatt hode og rygg, og det pipler svette fra pannen hans, stakkars. Særlig om han sover i vognen - på soverommet går det lit bedre, selv om temperaturen nå viser 28 grader der inne :S I morgen skal jeg kjøpe sommerkalesje og parasoll til vognen - utrolig hvor tett luft det blir av kun myggnetting!
S. Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Gutten min er 7 uker og svetter masse i varmen, selv i bare bleia. Han blir veldig fort varm og
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2009 Takk for svar! Det var betryggende å høre. Da trenger det ikke å skyldes medisinene..
Siti Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Mini svetter også masse i denne varmen!! Kliss klass stakkars!!
Lillepusen-78 Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Knerten min svetter også. Og han har alltid blitt varm under amming. Etter at det ble skikkelig sommer har han blitt temmelig svett når jeg har ammet.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Å jada, svettes her og. Og han er konstant klam. Heldigvis ligger han og sover en del i vogna si nå, men han vil helst ligge på fanget og sove.. Tok han fra sambo nå og la ham i vogna, og de var kliss klass begge to... Jeg hadde nemlig vært og kjøpt mobil aircondition, så jeg gleder meg til natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå