sajam Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Har så kraftige bein at HM sine mamma bukser i XL passer ikke, men for og få det stort nok til bene blir buksene fort alt for store i livet =( Er visst ikke bare bare...
sajam Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2009 huldra: hvordan er det og bestille derfra? Har du gjort det selv, så du veit det er greit og at de sender til Norge? Er str "normale" der? Var litt av en utspørring detta =)
*Bo*og*Junior* Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Har ikke bestillt fra Motherhood selv, men har fått kjøpt en bukse derfra. Jeg brukte str 50-52 før jeg ble gravid, å jeg har en bukse i str 1XL fra Motherhood. Den er litt stor, men så har jeg gått ned i vekt da. Så jeg vil si at 1XL vil bli det samme som 50-52. Jeg har vurdert å kjøpe fra Motherhood, men var så heldig at jeg fikk kjøpt privat istede. Men det jeg fant ut, er at det kan lønne seg å bestille flere bukser, ikke bare en, da det er portoen som koster mest. Så om du bestiller 2 eller 3, vil det bli billigere pr bukse.
huldra1982 Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Hei sajam! De sender til Norge, og ja jeg har bestilt derfra selv. Betalte ca 450 tror jeg, for frakt og toll. Da bestilte jeg 2 bukser, 2 topper og 1 BH. Innbiller meg størrelsene er litt store der. Jeg brukte str 48 i bukser før jeg ble gravid, men bestilte str XL fra Motherhood (dvs fra den "vanlige" avdelingen og ikke "plus size"). Buksene er passe/litt romslige. Det kan kanskje også henge sammen med at jeg har hatt minimal vektoppgang i svangerskapet. Håper du ble litt klokere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå