2 Hærligheter! Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Har siden idag formiddag hatt smerter bak øynene..Er i uke 30. Føler meg ikke dårlig på andre måter bortsett fra det verket bak øynene!! Noen som har ide på hva det kan være? Kan det være tegn på sv.giftning? Hadde det og HELLP i forrige svangerskap,husker på slutten at jeg hadde smerter bak øynene.. Men da var formen også dårlig+hevelser i kroppen..
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Passer du på å drikke nok i varmen? Jeg får hodepine med en gang dersom jeg ikke er flink til å fylle på...
Helene85 Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Jeg kan få det av og til, men jeg bruker linser da.. Øynene blir veldig fort veldig sliten og trøtt liksom....
2 Hærligheter! Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2009 Ja jeg drikker godt.. Bor i Nord..hehe..akkurat nå er det ikke særlig varmt her..
Lilli med småtrolla Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Jeg hadde spor av eggehvite i urinen min. Da sa jordmor at visst jeg fikk smerter i hodet, spesiellt bak øynene måtte jeg kontakte legen min. Siden dette er første symptom på svangerskapsforgiftning :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå