Lykkelig91 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg er 29 uker på vei og har i det siste begynt å få vondt i ryggen når jeg er på jobb, jeg jobber på kontor så sitter mye stille. Det er ikke forferdelig smerte, men murring/verking fra midten og oppover i ryggen - konstant! Jeg passer på å lee og strekke meg mye i løpet av arbeidsdagen, men ingenting hjelper. Noen som veit hva det kan være?
ble_mamma_6august 09 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 slik hadde jeg oxo det. Jobber oxo på kontor. Det er jo mindre å mindre plass i magen, så alt blir presset oppover. Det kan oxo være at du svaier mer med ryggen, eller belaster ryggen litt feil. Ta det opp på kontroll, og prøv med evt delvis sykmelding. det hadde jeg fra uke 29, men ble etter uke 31, 100% sykmeldt. Det er desverre ingenting man kan gjøre med det, men er ikke falig hvertfall Kan trøste deg med at det ikke kommer til å være slik hele tiden jeg er nå i uke 35, å merker det ikke like mye nå som før Lykke til videre hvertfall
Sørlandsbaby09 Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Jeg hadde samme problemet. Det som hjalp meg var en daglig gåtur og "skyte rygg" et par ganger om dagen. Smertene forsvant aldri, men gjorde at jeg klarte å jobbe fult fram til permisjon. Det er jo ikke farlig, så for min del fant jeg ut at det var bedre for meg å bare leve med smertene og jobbe, enn å gå hjemme. Der er vi jo uansett forskjellig så hvis du føler det tærer på deg så bør du jo ta en mulig sykemelding opp med legen. Jeg er en rastløs sjel så jeg hadde gått på veggen hjemme.... hehe. Lykke til!
gutt06&09 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Lenge siden du har vært på kontroll? Jeg hadde det samme, viste seg å være smerter i nyrene (ligger rett under lungene bakpå ryggen) og ikke i ryggen. Prøvde mange rare ryggøvelser uten at noe hjalp, fikk tilslutt høy feber med kulderier og konstantert nyre- og bekkeninfeksjon... Ugh.
Lykkelig91 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2009 Tusen takk for svar! Lenge til neste kontroll så tror jeg skal ringe legen å spørre. Bedre føre var...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå