Gå til innhold

Er dette en SA?

Forvirra frøken

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen her som har opplevd å miste i rundt uke 8?Jeg forstår egentlig ikke helt hva som har skjedd, kommer en del brunt blod og klumper ut, men ikke noe friskt blod. Er det noe sjans for at dette kan være noe annet? Hadde en del menssmerter og murringer, men ikke noe spesielt vondt.

Er vel kanskje å håpe litt for mye, men vil håpe litt allikevell..=/

Klem

Fortsetter under...

Det trenger ikke å være en SA, men det er jo selvfølgelig en mulighet for at det er det... Jeg hadde ringt legen min, jeg. Mange blør en del i løpet av svangerskapet uten at det er noe galt. Klumper kan godt vært koagulert blod, og ikke ha noe som helst med fosteret å gjøre. Jeg hadde en SA i uke 6, og hadde ikke spesielt vondt, så det er helt klart mulig å miste uten de helt store smertene.

Krysser fingrene for at alt står bra til med den lille. Da jeg hadde min SA, fikk jeg ultralyd for å se hvordan det sto til der inne.... Men som sagt, kontakt legen din!

Jeg klorte meg til tanken på at det kanskje hadde vært 2 der inne, og at jeg bare mistet den ene, men det stemte ikke for min del, kanskje det er tilfelle for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...