Gå til innhold

Hvorfor bruker ingen Collett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som det bare er HIPP og NAN som blir brukt her. Vi startet med HIPP men gikk så over til Collett. Merker ikke store endringer, men lurer på grunnen til at så få bruker Collett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte først nan, men gutten blei så hard i magen av det. Prøvde collett en måneds tid uten forbedring. Gikk da over til Hipp og vi har nå kutta ut malt og gutten er helt fin igjen:) Ser også at de butikkene jeg bruker som hadde collett, har ikke det lenger i sortimentet sitt..

Skrevet

Vi har brukt Collett hele tiden til gutten vår som nå er 14 måneder. Venter nr. 4 om 2 uker og skal gi Collett MME fra starten av til henne også. Er godt fornøyd med den :-)

Forøvrig så har Rema1000 Collett MME i basis-sortimentet sitt og skal derfor alltid ha det inne.

Skrevet

Vi bruker også Collet og er kjempefornøyd. Storebror brukte også det, og nå er det han på 3 mnd som får det. NAN blir det bare gulping av.... Noe voldsomt også.... Mange som har collett i butikken her (trondheim). Rema, ica, obs.... for å nevne noen!

Skrevet

Nei si det.. NAN er nok mest kjent virker det som- mange som sier NAN istedet for morsmelkerstatning når jeg snakker med folk om at jeg ikke ammer i alle fall. Det er det eneste merket de kjenner virker det som...

Også har collet et forferdelig kjedelig design på pakkene sine- kanskje den oppfattes som mindre ekslusiv da ;) At hipp er økologisk har kanskje noe å si for noen, jeg hadde gjerne gitt det om det hadde fungert...

Vi brukte Collett helt til coop og coop prix slutta å selge den for endel uker siden... måtte bytte merke (trodde ingen andre her hadde den) og landet på småfolk siden nan syntes jeg luktet så sterkt (av drikken og gulpet..) og han gulpet mere av det. Hipp gjorde gulpet utrolig surt og med tran-lukt- stakkaren brekte seg noen ganger av gulp-smaken...vel,oppdaget nettopp collet på rema og vurderer å prøve den igjen- er jo endel billigere også tror jeg?, og småfolk sin står d jo bare til 6 mnd. på... Var superfornøyd med collet vi i alla fall..!

Skrevet

Jeg prøvde Collett på min minste, men sluttet fordi hun gulpet (uansett hvilket merke), og Collett gulpet luktet spy! Lukten var helt fryktelig, og jeg ble så kvalm av den at jeg kastet hele Collettpakken og gikk over til Hipp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...