Sørlandsbaby09 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Vært på kontroll på føden. Er 41+1.... Alt bra, men legen ville at jordmora skulle strippe meg. Ble skikkelig herja med og fikk i tillegg akupunktur. (ble strippet forrige torsdag uten effekt). 2 cm åpning og livmorhalsen var mellom en halv og en cm. "Du føder i natt du!" Ja, gjerne det!! Selv om jeg syns strippinga og akupunkturen så langt har gitt liten effekt. Kun mensmurringer. Jaja, det er jo lov å håpe. Jordmødre har tatt feil før da....
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 oi oi.. så spennende da:) Masse lykke til, og blir spennende å se da
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 vil også få en sånn beskjed.. ;P men hadde blitt litt skuffa om det ikke skjedde noe da.. Lykke til uansett.. ;D
Sørlandsbaby09 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2009 Ja... og jeg begynner å bli skuffa! hehe. De verste menssmertene og kynnerne har gitt seg nå så redd det ikke tar seg opp det her altså. Skal ut å gå snart. Håper det kan trigge litt... Men har ikke noe følelse av at jeg snart skal i fødsel, og jeg innbiller meg at man lissom aner noe før noe skjer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå