Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

I natt hadde han bare pysj uten føtter, med et tynt teppe over seg.

Skrevet

body og tynn dyne som dekker bena

Skrevet

I natt var hu så varm at hu sov i bare bleia og et tynt teppe

Skrevet

kortermet og kortbeinet(??) pyske hehe.. helseteppe med vifte på.

Skrevet

men i alverden,fått heteslag jeg tror jeg...pysj heter d!:P

Skrevet

min er 1 uke og sover i kortarmet body og et tynt teppe. han ligger på dyna..

Skrevet

bleia og helseteppe :) og vifte på. det blir jo nesten for mye. må ha truse utenpå bleia. visst ikke tar ho ann bare av seg hehe :P

(6mnd)

Skrevet

Det er ikke så veldig varmt her i tromsø selv om det er sol, så her har hun faktisk tynn body, og så nattdrakt med føtter, for hun sparker alltid av seg dyna. vi har nå omtrent gitt opp å legge den på henne, og kler heller mer på henne. Prøver vi pysj uten føtter, og ikke har sokker på, så blir beina iskalde.

Skrevet

Kortermet body og helseteppe. Og vifta på 1...

Skrevet

Kortarma body, og helseteppe. Har en sommerdundyne liggende på siden, i tilfelle det blir kjøligere utover natta. Snuppa er 2,5 mnd.

Skrevet

Jeg er faktisk litt usikker på hva som er best- bor på sørlandet og her er det varmt!! så jeg sover med kun laken over meg, men våkner altid midt på natten og fryser og må ha over meg dyna- som jeg igjen må kaste når sola står opp..

så lillegutt har pysj på seg med kun tynt dynetrekk over seg, når jeg legger meg er det svalt på rommet hans så da får han dyna. er jo varm, men vil ikka at han skal fryse på natta heller:-)

Skrevet

ja samme her..berre pysj og tynn sommerdyne, evt helseteppe første del av natta =)

Skrevet

Bomullspysj uten føtter og vanlig dyne. Er varmt her i Trheim, men vi har flyttet ned på soverom i kjelleren om dagen; godt!!

Skrevet

Bare bleie. Når det er rundt 20 grader om natten er klær bare unødvendig.

Skrevet

Nå som det er så varmt, sover hun i bare bleia, med et tynt pledd over seg. Det sparker hun imidlertid av seg etter sånn ca 5 minutter- så i prinsippet ligger hun naken;)

Til vanlig sover hun med pysj og pledd. Har faktisk aldri brukt dyne=)

Skrevet

Lillegutt på 2 mnd har bare kortermet body på seg. Har som regel lagt over han et lite fleece-pledd, men han sparker det bare av.. Han sover i egen seng inne hos oss, så jeg kontrollerer flere ganger om natta om han er varm eller kald. Men han har tydeligvis fått far og mor sin varme, så han er stort sett varm og klam om dagen..

Vi har to vifter på, men ingen av dem blåser rett inn i sprinkelsenga.

Skrevet

Her på Sørlandet svetter vi godt for tiden, både natt og dag. Poden på 8 mnd ligger bare i bleia. Har truse utenpå- ellers hadde bleia vært veggimellom på 20 sek. Dette er nok når det er 19-20 grader på natten.

Skrevet

kun i bleie, og teppet sparker hun av!

kjefter til og med i søvne da jeg legger teppe på.

Skrevet

Bare bleie :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...