K ♥ tærten Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 etter at jeg ble prøver over de som blir gravide på en one-night-stand. For man skal: - treffe de 2-3 dagene i måneden man er fruktbar - ikke bruke prevensjon - faktisk ha eggløsning denne måneden - spermen skal være av god kvalitet Hva er sannsyligheten for dette liksom? hehe.. lar meg imponere over at folk blir gravide på one-night'ere altså, mens andre prøver og prøver og er testomane etter el.. jaja sånn er det å være prøver =)
småeinsteins Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 ..Tja.. det kommer vel an på hvor ofte man pleier å ha one night stands da....
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Måtte le litt når jeg leste innlegget ditt, og sier meg enig:) Har ei barndomsvenninne som hadde one-night på nyttårsaften for mange år siden. Det året var vi russ og hun feiret det til gangs. Spilte fotball og var i farta hele tiden. Og merket først hun var gravid da hun var 6 mnd. på vei, føder verdens fineste friske datter:)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå