Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jippi, har en ettåring i hus:D Fy så fort tida går. Var på 1 års kontrollen i dag, og det gikk flott;) Jeg har fått stor gutt:) Han er ikke baby lenger;)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Gratulerer med 1 åring! Utrolig mye som skjer nå fremover i utviklingen. En herlig periode!
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 huhei, da har vi nesten jevngamle, vår blei året på søndag Skummelt den dagen man plutselig våkner og innser at det ikke er en baby som svinser rundt beina lenger... Det går jo så fort! Oppdager det stadig vekk her, for lille begynte å gå noen skritt for et par uker siden, og i dag gikk hun sikkert ti skritt uten å være nedi gulvet i mellom Mamma er stolt som en høne, men samtidig lurer jeg jaggu litt på hvor tiden ble av...
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 så koselig roheryn Alex ble 1 på lørdag, så akkurat en dag mellom da:) Han går ikke ennå, pga klumpfot, men han krabber som en gal, går på knærne inntill møbler o.l og er blitt en skikkelig ramp:p Så jeg savner litt den tiden da han bare sov og spiste;) Tiden går så fort! Om et halvår skal han i barnehage, det tror jeg blir rart! Men gleder meg til å få litt tid alene igjen;) Har gått rundt ham i et år nå, og det begynner å kjennes for å si det sånn;)
Mamma til gullgutt Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Ja, det er merkelig... Her ble lillemann 1 år 24. juni, og jeg kan egentlig ikke helt forstå hvor babyen min ble av. Her klatres det på stoler og bord, og sofaen brukes til å hoppe i. Han har gått en god stund nå, og da jeg endelig ble trygg på ham, og trodde jeg kunne slappe av litt - så begynte klatringen. Nå må han "overvåkes" dagen lang. Merker også at det blir mer og mer vilje i gutten, og når ting ikke helt går hans vei kan han kaste seg ned på gulvet og begynne å grine (en liten dramaqueen:). Heldigvis går det fort over:) Gøy å høre litt hvordan dere har det!
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Garfy; skummelt med barnehage ja... lille trille skal begynne 5. august allerede, og jeg gru-gleder meg. Gruer meg max til å slippe henne av syne og måtte stole på at noen andre faktisk tar vare på henne store deler av dagen, men gleder meg til å komme meg litt ut av huset og få pustet litt uten å skulle være 110% mamma hele tiden. Men jeg tror det blir ille første uka altså Ang klatring så begynte hu her friskt i går med å komme seg opp i juniorsenga til storesøster, og da fikk hun blod på tann gitt. Så i dag klatra hun uten forvarsel opp på en nesten halvmeter høy plastkrakk (sånn til hagemøbler), og satt der på kne og dansa. Haha, raringen! Så nå er det vel bare å slutte å gå ut i fra at hun befinner seg på bakkenivå hele tiden... Og så har hun lært seg å lage prompelyd på halsen min de siste par dagene, sånn som jeg gjør med henne. Såååå fornøyd når hun får det til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå