EnNySpire:) Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Vi driver å bygger hus og det skal males... Jeg er sykemeldt så jeg går hjemme om dagene... Noen som vet om jeg kan male??? Setter stor pris på svar...
babyJ Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 du skal ikke male. for mye avgasser. har stått ett innlegg her. men det kan være at malerbutikker har noe maling som kan brukes men tror bare det er innvendig.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har malt utvendig når jeg har vært gravid. Det er jo godt med lufting og slikt så det skal ikke være noe problem. Velg den malingen som er mest miljøvennlig, den inneholder minst løsemidler også. Og jeg holdt meg unna whitespriten, gubben fikk vaske kostene. Jeg ville vel ikke ha malt med Tjæralin, den er ganske sterk og svir litt i øynene. Vet ikke om den er noe mer farlig enn andre malinger men det er hvertfall litt mer lukt av den.
EnNySpire:) Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2009 Vi har drygolyn extreme eller hva den heter... Hehe Jeg er ikke helt sikker på hvordan det skrives... Jeg har evt munnbinn, men jeg er veldig usikker på om jeg skal gjøre det asså...
♣ Christiane ♣ Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Jeg var helt sikker på at jeg kunne male verandaen i sommer, siden det er utendørs med god lufting osv. Spurte for sikkerhetsskyld jordmoren min, men da sa hun at det ville hun ikke annbefale. Utendørsmaling er visstnok sterke saker( finns ikke noen tilsvarende utemaling som sens osv) så må nok belage meg på å gjøre det etter fødselen eller leie inn en til å ta jobben.
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har malt hus med Drygolin-maling nå mens jeg er gravid, men så er ikke jeg så "hysterisk" nøye heller da.. Du kan jo bare høre med legen/JM din om du er veldig usikker, det er nok bedre enn å spørre her..vi mener jo så mye forskjellig!
EnNySpire:) Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2009 Sant det Men litt ålreit å vite hva dere ville gjort og Jeg ringte legen nå istad, og hun sa at det ikke var å annbefale... Så jeg får vel bare gi jobben til noen andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå