Gå til innhold

Da var jeg også høygravid! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig at det begynner å nærme seg nå, begynner å bli grusomt utålmodig etter å få møte den lille.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei BetsyBoo:o) Jeg også har nettopp kommet inn hit. Deilig å endelig være så langt. Selv om det kan nok bli varmt å være høygravid utover sommeren.. Når har du termin? Jeg har 23 september. Har du noen fra før? :o)

Skrevet

Lillemy-77: Man er ikke høygravid når man kommer inn på 3trimester :P Men når man har 40 dager igjen til termin :)

Imorgen regnes jeg oxo som høygravid :-0

Lykke til videre i svangerskapet :D:D

Skrevet

Termin 10. august med vår første sammen, han har en gutt fra før.. :)

Takk det same til deg, Jentebaby_august! :) Skal bli godt når man blir ferdig! ;)

Skrevet

takk for det :) Ja det skal bli godt å bli ferdi, å få se våre små :D Gleder meg til fødselen, men grur meg til smertene hehe :-s

Skrevet

Ja, samme her.. Litt blandede følelser ang den fødselen! :) hehe..

Skrevet

Ops, er man ikke det nei, haha, misforstått litt jeg da.... Jaja, inne i 3 trimester er stort for meg det og:o) Lykke til begge to :o) Klem

Skrevet

Takk! :) Lykke til du åsså, Lillemy-77! :)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Høygravid bruker de fleste jeg kjenner som en betegnelse på at man er langt på vei. At man må telle dager for å høre med i den gjengen syntes jeg er litt rart. Men nå syntes jeg det er skjenerelt mye rare "regler" i denne gravid\boble verden vår.hehehe

Skrevet

Da har jeg 19 dager igjen til jeg regnes som høygravid. Her får man ta en milpæl om gangen så det ikke blir så fryktelig lenge å telle ned :)

Skrevet

Er det jeg også har funnet ut..da går tiden litt fortere! ;) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...