Gjest Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Fikk mensen tilbake igår (etter 8mnd)! Virket som melkeproduksjonen var litt lav!!??!! Tilfeldig, eller sammenheng?
Ceci med snuppe Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 På HS sa de faktisk at siden hormonsammensetningen endret seg litt når man fikk mensen, påvirket det smaken på melka. Noen barn var mer urolige og ville ikke ha så mye melk når man fikk mensen. Kan det stemme med hvordan du har følt det?
A og G Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Har nok en sammenheng! Her har jeg slitt med melka hver gang jeg har mensen siden jeg fikk den tilbake (snuppa var da 2,5 mnd), og første gang trodde jeg at jeg hadde mista melka og var så deppa. Så en liten stund etter mensen var over, så hadde jeg spreng (snuppa hadde jo da spist kjempeofte fordi det ikke var nok)! Fikk utdrivningsnesespray hos legen, og det hjalp litt på å få melka ut sånn at jenta mi ikke skrek hver gang fordi hun var utålmodig Har også hørt av HS at smaken kan endres og at det kan være derfor, men snuppa mi slukte MM på flaske som var pumpa rett før, så det var rett og slett fordi det ikke kom nok ut fort nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå