Gå til innhold

Fort gravid etter MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt fort gravid etter MA? Er redd syklusen er uregelmessig etter dette.. har alltid hatt regelmessig syklus. Gyn anbefalte å vente med å bli gravid til etter første mens. *Utålmodig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann =)

Jeg mistet i MA (tvillinger i uke 12) den 07 mars - fikk mensen 1 gang og ble gravid igjen i april, altså 1 pp etter MA - dessverre mistet jeg denne spiren også den 30 mai - bare 9 uker =)

I dag er det 4 uker og 4 dager siden siste MA den 30 mai - jeg testet svakt positivt nå nettopp på graviditetstest, så hcg er nok ikke ute av kroppen ennå, men er jeg virkelig heldig er det en ny spire på vei... Det får jeg vite når jeg forventer IKM om ca 1 uke =)

Jeg har også alltid hatt regelmessig syklus - før første MA hadde jeg syklus på 28-29 dager (målt over en periode på 6 mnd). Første syklus etter MA - var den på 26 dager - ble gravid på denne første pp`n.

Nå denne gangen er jeg litt mer usikker - men tror jeg har syklus på 29 eller 30 dager denne gangen - utfra hvordan jeg kjenner kroppen min og når jeg trodde jeg hadde EL denne gangen...

Så blir spennende å se om jeg har blitt gravid igjen etter MA denne gangen - har ikke ventet med å prøve å få tilbake mensen denne gangen.

Gjør som du selv føler for - ønsker deg lykke, lykke til =)

Klem fra

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg var 11 uker på vei da jeg begynte å blø, og det viste seg at utviklingen hadde stoppet i uke 8! :( Jeg fikk tabletter, har aldri hatt så mye smerter før! Helt forferdelig :( Skikkelig kjipt... Jeg tenkte at nå er det snart trygt..kan ikke skje så mye nå osv.. :( Veldig trist.. og du som har opplevd det to ganger - må jo være helt grusomt!

Håper bare jeg blir fort gravid igjen, og at syklusene er som før! Men jeg kommer nok til å være veldig redd for at det samme skal skje en gang til! Skal hvertfall ha tidlig UL!

Lykke til du også - håper det er en liten spire hos deg :)

Klem

Skrevet

Trist å høre:( Jeg fikk mensen etter 34 dager på min MA( uke 12 med utskrapning) og vi begynte å prøve etter denne første mensen. satt på første forsøk men så endte dette i avbrutt svangerskap i uke 19 pga store misdannelser...Lykke til!!

Skrevet

Jeg fikk igjen mensen etter en månedstid etter en MA (uke9) i fjor høst. Vi ventet enda et par måneder før vi begynte å prøve igjen, og nå er jeg i min 7.pp :(

Den jeg mistet satt etter to forsøk, så dette føles som et skikkelig nederlag :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...