Gå til innhold

Prøver på nr.3, forskjell på symptomer nå?

Line1981

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn, siste fikk jeg i juli 2006.. Vil f.eks brystene mine bli like ømme i starten som de andre svangerskapene? Ammet minstemann i 8 mnd, så det er litt over 2 år siden jeg sluttet å amme da.. Jeg er etter EL, og mener vi traff ganske bra, men det vet jeg jo ikke sikkert.. Kjenner jeg er øm i brystene, det stikker litt i brystvortene og på siden av brystene.. Men ikke superømt.. Kjenner også stikninger og ilinger av smerte i underlivet, på høyre side mest.. Vil jeg som har født før få MER vondt under tredje svangerskap enn de forrige? I underlivet mener jeg... Hadde keisersnitt sist, vil arret i livmora gjøre vondt når den vokser igjen?

har mange spørsmål, selv om jeg har født før.. Kjenner ikke kroppen så godt nå iogmed at jeg har gått på p-piller de siste årene..

Så jeg spør dere erfarne mammaer, er det stor forskjell i svangerskap nr.3?

Fortsetter under...

hei:0) jeg kjente d med en gang jeg var gravid ijenn med nr.3, kjente d på brystene og symtomene kom med en gang.....jeg sa til mannen min at jeg var gravid ijenn 3 dager før jeg tok testen og den var positiv:0) jeg har 2ks og svangerskap nr.3 ble leg gravid etter 8uker,så blir 11mnd mellom disse 2.....de 2 siste svangerskapene har jeg kjent stikkinger i ks såret og d er helt normalt sier jordmor....

svangerskap 3 har vært veldig vont hos meg,men d pga bekkenløsning og strekk i ks såret,men d pga at de ble veeldig tette...svangerskapet går fort unna når man har 2 fra før, får ikke tid til å tenke så mye å vente så d syntes jeg har vært supert helt til nå når d er bare dager ijenn, og jeg ikke har hatt tid til å tenke så mye på fødselen,,,.Lykke til:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...