Gå til innhold

Synes magen min er så stor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg har ikke lagt på meg så mye i kroppen og jeg er lita, men synes magen min er kjempestor. Den buler ut som om jeg skulle være helt fullgått men jeg har to måneder igjen. Skjønner ikke hvordan dette skal ende. Virker som om jeg bærer barnet helt utenpå kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg også hatt det siden mai, har termin 22 juli.. Har hørt lenge folk si " Ja nå er det vel like før?!" Også blir de så overrasket når jeg forteller terminen.. Prøver å ikke ta meg nær av det og er selv stolt av min store og fine mage. Det er nok bare slik at noen ser større ut enn andre, uten at det er tvillinger..(har hørt det noen ganger også)

Vær stolt av magen din og la kommentarer passere forbi...:)

Skrevet

Barnet ligger sikkert å presser seg godt ut tipper jeg, hadde det slik fra jeg var 6 måneder jeg til nå, nå har bebyssen festa seg å gjort seg klar til selve anmarsjen å magen har endre form totalt...

Ikke er jeg heller spes stor, lita å spe med mage.....

Vises vel meget godt til oss småttisser å tror jeg kanskje.... hehe....

Så bare slapp off å kose deg med magen din du, syns det er nyyyyydeliiii jeg når magen vises godt... Vær stolt av den for om ikke så lenge er den bortevekke :0)

Skrevet

Kjenner meg så igjen i dette. Jeg er også liten, har lagt på meg mye jeg da (20kg) og magen står rett ut. Flere uker siden jeg lå på gjennomsnittlig symfysemål ved fødsel (er 37+0 i dag) så da er det vel ikke så rart at folk har fått sjokk lenge når jeg forteller termindatoen. :-) Prøv å bare være stolt og glad over magen din. Vi har sikkert sunne, friske barn som rett og slett vokser og trives :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...