Gå til innhold

da er det min tur og være lei meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test i dag...har ikm på lørdag,men har testet på dette tidlige stadiet tidligere og fått positiv test da jeg har vært gravid....er jo bare 3 dager til ikm...testen var så hvit som den kunne fått blitt....uff...

hadde sånn håpet denne mnd...har jo ingen symptomer, men alikevel...har tatt hostesaft også....spiren satt sist jeg brukte det,men ikke denne:(

jeg har hver mnd jeg har fått negativ test gått videre med friskt mot,men akkurat denne dagen var det grusomt...vet ikke helt hvorfor men....

alle rundt meg blir gravide også, på jobben , fritiden osv...til og med fler på jobb som har kommet tilbake fra permisjon gravide....uff...jeg syns det er så trått..så sitter jeg der og skulle egentlig hatt stor mage sammen med de og født i oktober...det ble ikke slik...og nå tar ting sånn tid føler jeg....

uff uff og dobbel uff...

ble veldig mye syt dette,men måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig, jeg føler med deg! Det er ikke noe moro å ha det slik, og føle at alle andre blir gravide osv. Men du skal se at spira sitter snart hos dere også! Prøv å finne tilbake til litt av det friske motet du har hatt før ;) Lykke til videre :)))

Skrevet

Det er lov og syte kjære medsøster:) Og gjør det her inne hos oss, her er det jo mange som sitter med de samme følelsene.

Jeg hadde også håpet for deg denne mnd. Men da ser det ut som det ikke gikk denne veien for deg..........depp noen dager du, men kom raskt tilbake med din positivitet og pågangsmot:) For en liten spire blir det på deg, tilslutt:)

Kan bare si deg hva jeg tenker på slike dager jeg er litt langt nede: Jeg har en jobb der jeg jobber med veldig alvorlige syke mennesker, jobber på en intensivavdeling. Og min fattige trøst er at det er alltid noen som har det verre enn meg:/ Ingen god trøst, men på sikt trøster det iallfall meg litt. Her kommer det inn alvorlige ulykker, der den ene reiser på jobb om morgenen, og kommer aldri tilbake til hjemme sitt.

Mulig noen tenker at dette var veldig pessimistiske tanker, men den trøsten jeg finer i det er at jeg er oppegående og min mann er det, og når tiden er inne skal vi få til et lite levende barn.

Sender iallfall en trøsteklem *klem*

Skrevet

tusen takk for trøstende ord jenter:)

så godt og ha noen og kunne dele sine sorger og gleder med...så er dere så forståelsesfulle :)

det gjør ting mye lettere allerede...jeg begynner iallefall på akkupungtur igjen nå...jeg gikk på det i ett par mnd etter jul og ble gravid, så prøver meg igjen jeg...det får meg til å slappe av og stresse ned, og det tror jeg kroppen min trenger nå....

klemmer

Skrevet

Se der ja Tingeling:)

Så godt og høre at du er der.......ta deg den tiden du trenger, digg litt med kropp og sjel såmer du sterkere tilbake:) Vår egen hels er tross alt det viktigste:)

Og så kommer kanskje resultatene av lange varme sommer netter til høten. Er jo såpass varmt om dagene at det er vanskelig å sove, så da må man finne andre allternativer:))))))

Skrevet

hehe jah, vi kan jo håpe :)

jeg har faktisk en tro på september...jeg har nemlig 2 ganger i året hvor jeg kan bli gravid tror jeg...og det er januar og september...de gangene jeg har blitt i januar, så har det gått galt, men i september gikk alt bra hehe...jeg er litt rar sånn merker jeg *knis*

men da får jeg koset meg med litt vin i ferien da iallefall....

uff...klarer du og hoppe i høyet i denne varmen?? hehe...

jeg er litt glad el er over i denne varmen jeg ,for jeg er helt slått ut;)

hvor er du i syklusen nå??

Skrevet

Jeg er også veldig glad EL er over for denne gang, hadde min 20-21, for det er alt for varmt for meg også:)

Tar en lang, så kald dusj jeg bare kan før jeg legger meg, ligger og leser litt og kjenner da at svetten renner nedover panna og ned mellom puppene:))) Så sengekos er liksom ikke det første jeg tenker på nei......hehe.

Tror jeg har IKM til helgen, hadde en MA 27/5, føler de to siste dagen med blødnig var litt annerlese, så dette var nok en TR.

Snakkes:))

Skrevet

å?? da hadde vi el samtidig da:)

hehe svetten siler hos meg også...helt grusomt...men skal ikke klage assa....er jo meldt regn igjen nå, så får bare nyte det så lenge vi kan:D

trist og høre at du mistet lille spiren:(

får håpe det klaffer raskt igjen da:)

Skrevet

Alt håp er jo ikke uten enda Tingeling. Selv om du har testet positivt tidlig i ander sykluser så kan jo denne være annerledes. Ikke gi opp før mensen kommer iallefall. Krysser fingre for deg!

Skrevet

Slenger meg på det Wera72 skriver jeg : ) Håpet er ikke ute enda! Lykke til :)

Skrevet

huff jeg krysser alt som krysses kan for at du får en posetiv test om noen dager!!!!

for håpet er jo ikke ute før tr kommer <3

stor lykke klem fra meg...

Skrevet

så skjønne dere er <3

neida, det er vel egentlig ikke det da...men jeg har ingen symptomer heller...har alltid hatt en følelse før jeg har testet tidligere også...men men...jeg får bare vente og se...kan jo være dere har rett;)

krysser fingrene for det selfølgelig:))

Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Her er jeg kommet forbi det stadiet da jeg blir lei meg, nå blir jeg direkte forbannet... Synes det er så jævlig ufortjent at vi skal slite så mye med dette som andre får til uten å en gang ønske det og uten å være i stand til å ta seg ordentlig av et barn!!

Føler at jeg går fra vettet snart, har hatt en haug med symptomer denne mnd, likevel blir ikke testene positive. Får disse drittskyggestrekene gang på gang noe som bare gjør meg dobbelt så forvirra og skuffet hver mnd. Tror nesten ikke jeg gidder mer... Ble litt sint svar dette her, er nok en smule pms ute og går...

Skrevet

takk og takk hehe...sånn har jeg det også :) så da er du ikke alene..har akkurat de samme tankene hehe...alle rundt meg får det jo til...bare ikke vi...:( føles så urettferdig mange ganger atte fyyyy...

men nå skal jeg begynne hos akkupungtøren min i morgen, og det hjalp meg sist gang:)

så skal jeg ha mensen på lørdag, så hipp hurra for pms...merker den allerede jeg også aaaaargggghhhhhhhh......

Skrevet

Kjære Tingeling:)

Hvordan gikk det med akkupunturen?

Når skal du ta første g- testen?????????????

Skrevet

joda, det gikk bra det:)

har vært hos han mange ganger...han kjente på pulsen at livmoren var "full", sånn kjennes det ut før mensen eller en evt graviditet....men...første g test tok jeg på onsdag...klarte ikke holde meg vettu...var da jeg skrev innlegget her...

så tok jeg en i dag tidlig-...og den var like hvit...så nå er det nok bare og vente på mensen i morgen:((

neste mnd skal det bare klaffe assa...så nå skal jeg ta meg en kald corona på terassen i kveld...

koselig du husket på meg da:)

du da foresten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...