skorpionfruen Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Blir det noe ferie på dere i sommer. Tar ferie den 13 juli men ser ikke for meg at det kommer til å bli noe farting på oss. Kansje noen små helgeturer hit eller dit. Jeg har faktisk helt sykt reisefeber og har så lyst å komme meg bort!
gm&linnea Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Jeg er sykemeldt, så ber om å få ferien utsatt. Vi drar ikke på noe ferie i sommer, hadde en liten ferie i starten på juni. Nå kjennes det som det meste er slitsomt, så jeg for min del har liten nytte av noe tur nå
Johan Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Sånn er det her og. Er blitt sykmeldt nå, så jeg søker om å få utsatt ferien. Tok en langtur i helga, så nå blir det ikke mer farting i sommer. Orker rett og slett ikke. Kanskje en hyttetur el, men ikke noe ferietur...
Lilli med småtrolla Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Min mann er selvstendig næringsdrivende. Så han kan rutte med sine ferieuker selv. Han tar ikke ut noe ferie i sommer, men tar desse ukene fri når babyen er komt =) Kjekkere det. Jeg er sykemeldt, og er bare hjemme og ruger. Deilige dager. Så tar vi heller småturer i helgene
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 JEg har termin 22 august og samboern har ferie i hele juli. Vi skal noen småturer (1 uke til tynset og 2 ganger til hytta i sverige). Drar vel hjem fra siste hyttetur mellom 25 og 31 juli. Da er jeg jo 37 uker på vei...
ifie Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Vi har ferie fra neste uke, og kommer til å reise å besøke familie da. Blir borte bare en ukes tid. Føler det holder
Heidi <3 Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 har termin den 30 august, og vi drar på bil ferie til danmark i 14 dager.. drar nå på fredag og er hjemme igjen når jeg er i min uke 36.. etter det bli det bare avslapping hjemme og gjøre isatnd barnerom osv. =)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Jeg er sykemeldt. Sambo skal ha 3 uker ferie så vi har tenkt å leie bil og ta en liten norgesferie, besøke familie osv. Men sambo må få lappen først, har oppkjøring om noen uker... tror ikke jeg orker å sitte på toget (buss er uaktuelt!), spesielt om det er like varmt som nå. Men jeg får se det litt ann tror jeg. Krysser fingrene for at han består oppkjøringa... :S
Tøssa Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 skulle egentlig hatt ferie i april vi, planen var ei uke i Egypt-meeen 4dager før avreise knakk mannen min ankelen, så da gikk den fløyten. Nå har vi kjøpt leilighet som pusses opp og flyttes inn i, blir vel å bruke resten av tiden frem til termin til å komme i orden. Mannen går fortsatt på krykker og jeg blir fryktelig fort veldig sliten, så kan ikke stresse det. Skulle gjerne ha kommet meg vekk litt men...mannen min har satt seg opp på ferie i tre uker i september og jeg har termin 16.august, så kanskje kan vi ta en tur da et sted...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 jeg har termin 31. aug, og planlagt ks 18. aug.vi reiser en uke til kristiansand til helgen, og etter det blir vi hjemme...vi bestillte turen og sabeltannbilletter for lenge siden, og jeg er ikke så sikker på om jeg hadde orket å dra hvis vi skulle bestillt noe nå...men det er stas for kommende storesøster å få et avbrekk med dyr og sjørøvere, og forhåpentligvis ikke altfor varmt vær;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå