2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 17 dager igjen hos meg, og jeg er kjempe lei, mao føler meg veldig fødeklar, bare babyen kunne føle det samme så... Er så sliten av falske rier og kynnere, pluss varmen da.... den hjelper ikke akkurat på på alle andre plager... sukk! Kom ut lille prinsesse.... NÅ!
togutter Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 jeg har igjen 19.. og er også veeeldig lei.. Ble nesten sint når jeg våkna å så at det var sol.. enda en dag i skyggen med opphovna føtter da..
Trilletrill Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har akkurat 30 dager igjen! Å føde 2 uker før termin har blitt et bønneemne hos meg! Jeg orker virkelig ikke å gå sånn lenge..har fått så sinnsykt mye vann i kroppen og blitt så tung...føler meg VIRKELIG ikke fresh for tiden...Samtidig som jeg håper varmen fortsetter så lenge som overhode mulig. Det er jo tross alt sommer kun noen få uker i dette landet.
trolla <3 <3 Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 11 dager.. Og begynner å skjønne alle dem som desperat har søkt råd for å sette igang fødsel her inne... Er lei, syns jeg er ferdig NÅ!!!!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 24 dager igjen og kjenner meg rimelig klar! Er så glad for at jeg har klart å styre unna prematurt barn denne gang. Er i uke 37 i morgen, så nå kan hun bare komme
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 70... men det går i alle fall nedover Sliter også litt i varmen, men er heldigvis sykemeldt så kan ta det med ro. Håper det ikke er like varmt når jeg skal føde...
MღM Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har 12 dager igjen til termin. Den siste uka har jeg begynt å føle meg veldig tung og begynner å kjenne på at jeg er ganske så klar faktisk. Trodde aldri jeg skulle komme dit, men det ekstra som ungen legger på seg nå på slutten merkes godt! Ellers er formen fin og litt hovne føtter er nok ikke noe klagegrunn i forhold til det mange andre sliter med... Ellers så er jeg litt opp og ned - litt skremt over hva som kommer siden jeg er førstegangs, men samtidig begynnende klar for å få dette overstått og møte denne lille babyen i magen Men nyyyyter samtidig de siste dagene før det nye livet mitt begynner siden jeg ikke vet helt hva som venter. Uansett glad det er etter 1. juni nå - 10 uker til far
Anita*født* Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 7 dager og begynner oxo bli lei,har sånne vonde ben av vann,men synes ikke jeg kan klage heller selv om det er tungt... Men kom nuuuuu søte lille guttebaby mamma er klar..*ler*
Kazaya er fødeklar Skrevet 1. juli 2009 #12 Skrevet 1. juli 2009 21 dager- heldigvis ikke lenge nå. Har som sikkert mange andre her inne diverse vondter av varmen: - Sover veldig dårlig om natten og våkner veldig ofte - ødemer og stikkinger - sterke kynnere og menssmerter må jo likevel opp og ta meg av mine to barn mens mannen min jobbber, tungt å finne på noe i varmen. Huset blir forsømt... Ja ja et skikkelig klageinnlegg!! Sa til mannen min i går at det er vel meningen man skal bli så dritlei før fødselen for da er det helt greit med all smerten under fødselen...
Johan Skrevet 1. juli 2009 #13 Skrevet 1. juli 2009 61 dager igjen enda her.. Men nå er jeg blitt sykmeldt, så nå tror jeg dagene kommer til å fly!!
bamaly Skrevet 1. juli 2009 #14 Skrevet 1. juli 2009 16 dager igjen... Begynner aa faa litt nerved ang fodsel. Men saann skal det vel vaere.
Mammarama=) Skrevet 1. juli 2009 #15 Skrevet 1. juli 2009 5 dager til termin..Føler det har gått raser fort de siste ukene=)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. juli 2009 #18 Skrevet 1. juli 2009 -1 dag.. syns h*n kan komme NU!!!!!!!
Rugekassa til nurket Skrevet 1. juli 2009 #19 Skrevet 1. juli 2009 4 dager til UL termin, og opprinnelig termin er idag. Har det bra som gravid, og er ikke utålmodig, men veldig spent på når det braker løs og hvordan fødsel og alt blir.
SokkeLaila Skrevet 1. juli 2009 #20 Skrevet 1. juli 2009 -4 dager.. Den fjerde dagen på overtid i denne varmen gjør sitt med humøret.. :/ Sliten nå..
Ruska67 Skrevet 1. juli 2009 #21 Skrevet 1. juli 2009 86 dager igjen... Må nok bare smøre meg med tålmodighet og regne med en varm sommer...
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 1. juli 2009 #22 Skrevet 1. juli 2009 - 5 dager på overtid.... gubben fikk det som han ville - fikk beskjed om å knipe til etter 1. juli. Masse falske rier, murringer og menssmerter og kraftige kynnere, men hvor blir det av riene - nå er jeg HELT klar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå