Trilletrill Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Det gjør faktisk for første gang vondt å ha sex!! Spesielt stillinger som alle fire og fra siden....huff. Noen andre som har det sånn?
lilliz84 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 ja! det er ikke det samme som før nei. det er mere ømt på en måte. Gjelder å finne den "rette" stillinga,og det skal ikke være enkelt.hehe synes stillinga der mannen ligger bak fungerer best...
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 ja, enig.. spesielt på alle fire bakfra.. kombinasjon av hovenhet og at han treffer noe inni der tro? Savner misjonæren, men det nytter bare ikke.....
bamaly Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 har det paa akkurat samme maaten. searlig fra siden gaar bare ikke.
Trilletrill Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2009 ikke hjelper det heller at jeg føler meg som en strandet hval! Men det må sies at sex skjer sjeldent i disse tider, ingen er på orken men når det skjer hadde vært deilig om det hadde vært godt.
Nummer1 Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Eg opplever det som at eg har blitt for "trang" plutseleg (har 40 dagar til termin) - men det kan jo rett og slett vera at slimhinnene er tørrare? Kanskje glidemiddel er noko å prøva for oss alle saman?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå