Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 20 mnd har fått prikker på halsen, skuldrene og armene, Etter at jeg har lest litt på nettet har jeg kommet frem til at det må være varmeutslett. (Bor i Oslo og her er det rundt 30 grader). Jeg leste at det rammer helst mindre barn (0-4 mnd). Er det noen andre som har fått slike utslett i 1-2 års alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt her også har fått noen prikker i nakke og på bryst som jeg regner med er varmeutslett. Han er 13,5 mnd. Bor også i Oslo...

Skrevet

Takk for svar. Jeg syns synd på barna i denne varmen. Jeg leste at det skulle gå over etter 3-4 dager, så jeg håper at det stemmer.

Skrevet

Har lurt litt på det samme. Min datter på 14 mnd har det over hele ryggen. Varierer litt i mengde. Masse små røde prikker. Også oslo. Har hatt det siden søndag.

Skrevet

Har vi og.. Han er 15 mnd. Smurte han inn med mildison på kvelden og alt er borte på morgenen, han får fortsatt litt men ikke så mye som til å begynne med. Her klør det så tenkte det vargreit å bli kvitt det

Skrevet

Min datter på 14 mnd plages også endel med varmeutslett. Rygg og ansikt. ENda hun ikke har mye klær på seg. Hadde aldri det da hun var mindre. Nordland. (vi har jo hatt litt sol og varme her og, hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...