Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg er såå utrolig fortvilet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Tror ikke jeg greier svangerskapet. Ønsker meg dette nurket mer enn noe annet, lite søsken til gutten min som snart blir syv år.Grunnen er at jeg blir ekstremt syk når jeg går gravid. Har psykiske diagnoser som er helt "greie" å leve med i hverdagen om jeg bruker lav dose anti depr, allt dette blir forsterket når jeg går gravid, i tillegg er jeg ekstremt kvalm, 0 energi, sengeliggende, orker ikke ta vare på gutten min nesten, handle, husarbeid, personlighygiene ikke minst, alt er et ork, får kraftig depresjon,. for ikke å utelukke dette: jeg er Alene. Samme far til barna, men ikke kjærester. Har heller ingen familie, har få gode venner men som har nok med sine egne stortsett. Hva syns dere?? føler meg såå stygg om jeg avbryter svangerskapet og ikke kan gi gutten min søsken, ikke minst fordi jeg kun har 1 fam. medl selv( en bror) som jeg er såå urolig glad i. syns ting er urettferdig nå. jeg kan ikke få fler barn pga jeg ikke klarer å gå gravid, da blir det rett og slett omsorgssvikt for sønnen min, han kommer foran alt og vi har ett veldig tett bånd ettersom det stort sett er oss to. jeg var ikke syk da jeg gikk gravid med han. mange vonde tilng med barne far har skjedd i ettertid. phu.. langt dette.. kanskje noen har noen synspunkter?? skal forresten til ullevål i dag for ultralyd og samtale. 7 uker i morgen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140322188-avbryte-svangerskapet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #2 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei, hvordan gikk det med deg.. Ble det abort? Jeg vil i såfall råde deg til å gjennomføre en, du har enda tid. Jeg har tatt abort to ganger, og det overlever du. Det du kommer til å gå igjennom hvis du fortsetter svangerskapet er antagelig mye verre, uten noe støtte i ryggen. Jeg har vært i en ganske lik situasjon som deg, bare at jeg ikke har de psykiske problemen dine. Det er jo ikke noe særlig å kombinere med graviditet. Råder deg til å ta hensyn til deg selv om den gode gutten du har foran en frø i magen. Kanskje kan du bli helt "frisk" igjen og finne drømmemannen som du vil ha barn med senere i livet, hvis du får den støtten du trenger. Ekstrem svangerskapskvalme er så jævlig at det KAN gjøre deg skikkelig deprimert, og du kan ikke ta deg av barnet ditt i den tilstanden, tro meg. Jeg trodde jeg skulle dø av utmattelse. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140322188-avbryte-svangerskapet/#findComment-140393501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå