Puppen og lillemor Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Har akkurat lest ulike kjerringråd for å bli gravid, noen som har prøvd noen av dem.. både med og uten hell.. jeg tror jeg skal begynne å drikke salvie te i hvert fall.. og kanksje hostesaft (hvis noen har prøvd dette - hva slags hostesaft og hvo mye tar dere?)
Tingeling27 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 hei jeg har prøvd soviepect hostesaft..da tok jeg 3 ss 3 ganger om dagen fra siste blødningsdag og frem til el...ble gravid første gangen jeg prøvde....men desverre ikke denne gangen...så da var det vel kanskje bare tilfeldigheter at jeg ble gravid på det 1 gang tror jeg hehe...men er jo verdt ett forsøk.... lykke til
jkristin81 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Har lurt litt på dette selv. Tok hostesaft når jeg ble gravid i oktober, fordi jeg var forkjølet. Tenkte ikke på at det kunne være det før i etterkant, for vi hadde prøvd i 8 mnd. Mistet desverre i uke 10 med tvillinger, og nå tenker jeg litt på at det kanskje ikke er meningen at alle sædcellene skal komme frem til egget. Alle er jo ikke som de skal og det skal jo helst være de sterkeste som kommer til målet. Tror ikke helt jeg tør det igjen, men det hadde vært fint med noen solskinnshistorier om at dette har fungert og friske barn har blitt født! Har jo hørt det også...
Tingeling27 Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 dette har jeg faktisk tenkt litt på også...mange av de jeg har sett har blitt gravid på hostesaft har også mistet...da jeg ble gravid på det måtte jeg også ta utskrapning pga at barnet var veldig sykt.... etter dette tenkte jeg faktisk på det samme som du...el slimet blir så tynt at selv de syke sædcellene som i utgangspungtet ikke skal klare og svømme seg frem i tykt el slim kommer frem til egget.... og derfor skal jeg også legge dette bak meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå