blomstre Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hva kan snuppa ønske seg til 1-års dagen da tro?... Eneste jeg kommer på er putteboks. Noen tips?
Itsrejk Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Pekebøker, uteleker (bøtte, spader, ball, osv.), "gåbil", klær, duplom, brio-bane...hm, det var det jeg kom på i farta. Moro med ettåring da. Tipper du synes året har gått fort!
blomstre Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2009 Akk ja... den som kunne stanse tiden for å nyte øyeblikkene :-) Lå hun ikke akkurat nyfødt i armene mine? Uteleker kan hun trenge ja, takk for tips!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Skal du snart forlate oss du da, blomstre? Ikke bra;) Her skal vi ønske oss Barnas Viser CDene (synes de er så koselige!)- finnes vel en 6 stk totalt, men tror nr 1- 3 er best=) Også kan det jo være fint å ønske seg en gave som man kan få mye glede av opp igjennom, om ikke akkurat rundt 1 års-alder, som DVD-samlinger av noen "klassikere"; Ivo Caprinos samlede eller Astrid Lindgrens samlede f.eks. Mange gamle barndomsminner der ja- like gøy for mamma som for datter hehe;)
blomstre Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2009 He, he, ja det er best å "pakke" mammas favoritter på de mens de er små, de får snart egen vilje... ;-) Nå har jeg gode vaner når det gjelder å bli i en aldersbestemt gruppe myyye lenger ann man egentlig burde (hadde bare yngre venninner i oppveksten), og ettersom aktiviteten på småtroll 1-2 år suger, og det florerer av anonyme der med dustete kommentarer så er det stor fare for at dere ikke blir kvitt meg riktig ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå