Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan snuppa ønske seg til 1-års dagen da tro?... Eneste jeg kommer på er putteboks. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pekebøker, uteleker (bøtte, spader, ball, osv.), "gåbil", klær, duplom, brio-bane...hm, det var det jeg kom på i farta. Moro med ettåring da. Tipper du synes året har gått fort! :)

Skrevet

Akk ja... den som kunne stanse tiden for å nyte øyeblikkene :-) Lå hun ikke akkurat nyfødt i armene mine?

Uteleker kan hun trenge ja, takk for tips!

Skrevet

Skal du snart forlate oss du da, blomstre? Ikke bra;)

Her skal vi ønske oss Barnas Viser CDene (synes de er så koselige!)- finnes vel en 6 stk totalt, men tror nr 1- 3 er best=)

Også kan det jo være fint å ønske seg en gave som man kan få mye glede av opp igjennom, om ikke akkurat rundt 1 års-alder, som DVD-samlinger av noen "klassikere"; Ivo Caprinos samlede eller Astrid Lindgrens samlede f.eks. Mange gamle barndomsminner der ja- like gøy for mamma som for datter hehe;)

Skrevet

He, he, ja det er best å "pakke" mammas favoritter på de mens de er små, de får snart egen vilje... ;-)

Nå har jeg gode vaner når det gjelder å bli i en aldersbestemt gruppe myyye lenger ann man egentlig burde (hadde bare yngre venninner i oppveksten), og ettersom aktiviteten på småtroll 1-2 år suger, og det florerer av anonyme der med dustete kommentarer så er det stor fare for at dere ikke blir kvitt meg riktig ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...