snuppelura-jente10 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Så var det disse symptomene igjen da. Har IKM på søndag. Den siste ukene syntes jeg at jeg har hatt mange symptomer, men vet ikke om dette er svangerskapsymptomer. Dett har jeg hatt: Blødd litt i munnen de to siste dagene ved tannpuss. Veldig svimmel Stikkende smerter helt nederst i magen, men dette ga seg for et par dager siden. Og i dag blør jeg neseblod, noe jeg aldri gjør, hm, aldri hørt det er noe synmptom heller da, hihi Det jeg tenker nå er at kanskje egget ble befruktet, men ikke festet seg. Hva tror dere andre? Er testoman, så klarte selvfølgelig ikke la være å teste i går eller i dag...Ja ja ja, vet det er tidlig, hihi. Så de var selvfølgelige blendahvite Noen som har noe synspunkter?? Blir gal av denne ventingen, leeenge til søndag
Wera72 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Jeg tror du kan ha gode muligheter for å være gravid. Vent et par dager og test på nytt så får du se. Tror foressten ikke det er uvanlig å blø neseblod når du er gravid, har lest det på mange symtomtråder. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå