Gå til innhold

Når er det vanlig å kjenne liv med tvillinger?

*Charlee*

Anbefalte innlegg

nå begynner jeg på min 18 uke og kjenner fremdeles ikke liv. Ihvertfall ikke slik at jeg kan si for sikkert at det er det. Med jenta mi kjente jeg det i uke 14 og regelmessig fra uke 17 men er vel sånn som me alt at det er helt individuelt? Skulle trodd jeg kjente liv nå siden det er to...? Når begynte dere å kjenne spark?

Fortsetter under...

heisann.

Normen sier at man ikke kjenner noe tidligere med to enn med en, også varierer jo dette fra person til person og svangerskap til svangerskap :)

Jeg husker ikke akkurat når jeg kjente liv først jeg, men tror jeg var helt sikker på at det var liv i uke 17/18 og at andre kunne kjenne det på magen allerede uke 19 :)

Det kommer jo også ann på morkake® og plassering av disse. Jeg har en morkake som ligger forann på venstresiden og der kjenner jeg fortsatt ikke noe jeg (uke 31), men så ligger også begge to og sparker mot høyre :)

Hos meg begynte det i uke 20. Før det kjente jeg ingenting. Nå kjenner jeg mest den ene, for den andre sparker inn i morkaken. Jeg kjenner likevel knyttenevene til begge to. Skikkelig livat her nå!

Lykke til, du kjenner nok de to nurkene om ikke så lenge :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...