mirakel-ønskes Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Noen som har prøvd soneterapi og blitt gravide??? Jeg har vært prøver i 3 år,startet med soneterapi nå og håper det skal hjelpe oss.... Greit å høre om andre har erfaringer med det?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Nei jeg har aldri prøvet det i forbindelse med graviditestprøving, men for nadre ting, og det funet veldig bra:) Ønsker deg lykke til med det pg håper det hjelper, holds oss oppdatert på hva du syned om det, spennende med nye ting:)
mirakel-ønskes Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 Det skal jeg gjøre...har ikm 16 juli,så vi får se...men måtte regne med flere behandlinger da:)
SuperKlar86Gravid Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har hørt at refleksologi skal være bra! Det er også en type soneterapi. Tenker å gjøre det neste gang, om det ikke klaffer DENNE gangen heller..../
mirakel-ønskes Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2009 uff prøvd lenge?^ Prøvere siden august 2006 vi:(
mirakel-ønskes Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2009 noen andre som har prøv soneterapi som behandling for å bli gravide???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå