Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke forandringer kan forekomme fom uke 33 og fram til fødselen?

Har hatt et veldig lett svangerskap frem til nå, håper selvfølgelig det fortsetter!! Men er redd det er nå jeg plutselig forandrer meg med stor vektoppgang etc.. Eneste jeg har merka nå er at jeg må opp på do flere ganger pr natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ingen fasitsvar. Men vanlige ting mot slutten kan jo være at du går ytterligere noe opp i vekt. Man kan få ødemer, ubehagelige kynnere, murringer osv. Bekkensmerter, halsbrann. søvnløshet, problemer med å finne en god hvilestilling. Økt svetting. Man føler seg fysisk og psykisk sliten og tung. Noen er jo heldige å slippe unna det meste. Men det er de aller siste ukene av sv.skap som er verst....synes jeg ;)

Skrevet

jeg er 35 pluss 3 nå og fra forrige uke begynte jeg med menssmerter som jeg kjenner hver dag,har murringer og kynnere.

Dette hadde jeg aldri med de andre to,da merket jeg ingen forandring,bare at jeg nesten ikke sov på natten fra uke 35.

Men alle er forskjellige så er ikke sikkert du får noe av dette..

Skrevet

Jeg er 37 pluss 4 n å har det ala lik Dipsy, har denne siste tiden kjent stikk i sidene å der nedentil....... Hadde det ikke slik med første jenta, der gikk jeg fire dager over tiden våkna midt på natta av at vannet gikk å riene satte igang..

Hadde ikke noe spes kynnere heller før den siste kvelden igrunn....

Her har jeg hatt meget harde kynnere denne siste tiden, slimproppen gikk på mandag mensmurringer som føtti rakkern å har 2 cm åpning....

Im waiting på at nooooe skal skje.........................

å skal til legen nå klokka 13.........

Er så utroli individuelt dette her så vi får håpe at du er litteranne heldigere enn oss.. Hehe..........

Å den heten som jo er nå hjelper ikke akkurat på nattesøvnen.... ;)

Masa samboern til å finne tak i vifte til meg inatt jeg, så nå er vel heller problemet at det blåser rett i trynet på meg.. Hehehehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...