Gå til innhold

Festeblødning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha smerter som ligner menssmerter/mensmurringer når egget fester seg.. og man får festeblødning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, du!

Jeg kan ikke si noe av egen erfaring, men har hørt at man kan det, ja. Skjedd noe mer enda? Jeg har hatt murringer til og fra i snart ei uke, ikke helt vanlig for meg, men i dag er det såpass ille at jeg tror mensen er på vei... Lykke til!

Skrevet

jeg hadde det med nummer 1, men ingen mens smerter...

men mens murringer kan man jo ha når man er gravid også da... hmmm... så du må nesten kjenne etter selv... mens murringene startet sånn 5-6 dager etter den blødningen jeg hadde da...

ellers så vet jeg om 2 stk som har hatt det, men det var vedlig lite og varte kun 1 dag....

Skrevet

Hei,

takk for svar! Murringene ble bare verre og verre og til slutt kom TR for fullt.. så nå skal jeg kose meg på fest i helgen (hehe), og så satser vi alt på april baby.. :)

Prøver så godt jeg kan å ikke bli deppa.. er bare 2 pp, og vet at dette kan ta tid.. men skulle så gjerne sett at det skjedde før eller senere.. en følelse jeg tror de fleste her inne kjenner igjen! Så lykke til alle sammen og ha en fortreffelig sommer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...