lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 har sendt inn de papirene til nav, men må bf sende noe inn også??? og de 2 ukene i forhold til fødsel, må han søke om disse??? han har bare snakket med jobben om disse. uff hater sånne papirer/regler... hehe
Mamma til snart 4 Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 det du velger på papiret gjelder for pappen også, så han sender ingenting inn enda, om han må sende inn noe før din permisjon går ut er jeg usikker på. de 2 ukene fri med fødsel snakker han med sjefen sin om, noen har rett 2 uker fri med lønn, andre får ikke lønn de 2 ukene, kommer helt an på hvilken arbeidsgiver han har;))
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2009 takk, ja han har snakket med sjefen om at han tar de to ukene ved fødsel i tillegg til de 10 ukene(føder vel ikke på 50 min regner jeg med) men ble så usikker på om han måtte sende noe annet, da får han snakke med sjefen i morgen å høre om han får lønn eller ei. TAKKKKKKKKK mc mum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå