L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Vil ha forslag til jente navn som har særpreg, litt spesielle navn, men ikke tooo much:) Bortsett fra det, ingen begrensninger;)
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Erica Enéa Serina Melia Naomi Telma Taletta Vida Mine Symra Lova Norma Nelly Fay Thyra Teoline Petrine Pernilla Petra Eira Vilma Viola Leona Jea Cina Lynna Lilma Sira Marla Ade Helia Nanna Dora My Isa Elsa Ellie Emilde Tara
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Luna Nadia Miriam Nerea Noelia
Rampongi Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Her er min liste: Marley--etter bob! Eir- ly/vern/hjelp/mercy/helbredelse Saga-datter av Odin, gudinne for diktningen Taran- elsket Luna- måne på latinsk Vårin- Betyr careful, fra norrønt 'vor' Elina-strålende Anna-nåde Lilith- assyrisk, første kvinnelige demon Aurora-Morgengrøde Lilja- lilje Oria- vind, soloppgang
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Unnskyld at jeg sier det, men dette var en horribel overskrift! Det heter jentenavn i ett ord og særpreg i ett ord! Hvis du ikke er ute etter navn som Sel Ma Lis Beth Do Ris Vig Dis Ag Nes
peggy08 Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Jeg liker disse jentenavnene:) Erle Linde Vilja Vida Tiril Tuva Tomine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå