Gå til innhold

7 mnd og ingen tenner enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette veldig unormalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er faktisk helt normalt.

Skrevet

Det er normalt med første tannframbudd mlm 6-11 mnd. Poden min er 8 mnd og jeg kikker under leppen hver dag... men ingen tenner ennå. Har forresten ingen hast med å få bitt i puppen og begynne med tannpuss... Så krølletrollet ditt skulle være nokså normalt :-)))))

Skrevet

Mini mi er 8.5 måned, ingen tenner enda =)

Skrevet

Jenta mi fikk ikke første tann før etter hun var 1 år, hun er nå 15mnd og har 6 tenner, så her gikk det fort når det først kom igang :)

Skrevet

Heeelt normalt=) Tror jeg leste et sted at gj.snittet lå på ca 8 mnd faktisk. Tror nok bare at man får et litt feil inntrykk av å lese her inne på dib- for her er det vel flest av dem som skryter av tidlig tannfrembrudd enn seint;)

Gjest yrild
Skrevet

he he Lykkelig :-)

Lillemann har hatt en hvit prikk som ser ut som en tann oppe i 2 mnd (er nå 6,5) og vi trodde selvsagt at det var en tann, men det tror jeg nok er noe annet for her er det fortsatt ikke tenner :-) ...og jeg skrøt helt sikkert av dette for 2 mnd siden!

Skrevet

Gullet var helt uten tenner til han var 8 måneder. Nå er han ti og har fire - to oppe og to nede. Ser helt gæren ut :-)

Skrevet

så deilig å høre. Sitter stort sett med et inntrykk av at "alle barn her" får tenner i 4-5mnd alderen, så fint å høre at det motsatte også er normalt :-)

da kan jeg glede meg over at puppeguri fortsatt ikke har tenner å bite med når hun ligger å gnager på puppen :-)

Skrevet

Det har forresten også gått over all forventning. Han biter alt han kommer over, men akkurat når det gjelder puppen har han vett til å la være ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...