Gå til innhold

Kan det være tilfelle "full skår på EL test" 10 dager etter MA???????????

Gjest

Anbefalte innlegg

Kan det være tilfelle, full klaff på dig EL testen etter bare 10 dager?

Kjente de rare murringene en eggløsning gir og kunne ikke dy meg, måtte prøve en test. trodde ikke det jeg så...

Kan det gå an, kan vel ikke være så lurt å prøve allerede nå?

Er jo spent med slike utfall!

Noen andre som har erfaring?

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei!

Ser at det er en stund siden du skrev, men prøver meg med et svar likevel og lurer litt på hvordan det går med deg?? Opplevd noe av det samme nemlig...

Jeg hadde en MA og utskrapning 24.juni - blødde kun 1 dag og hadde litt brunlig utflod til midten av forrige uke bare...fikk et lite innfall nå på mandag (12 dager etter utskrapningen) og testet EL og jammen meg var den ikke positiv! Eller billigstrimmelen var positiv på mandag, mens den digitale var negativ mandag, men positiv tirsdag... Jeg ble superoverrasket! Trodde virkelig ikke det skulle gå så fort!

På sykehuset (kvinneklinikken på ullevål) sa de at vi kunne begynne å prøve igjen når jeg følte for det - betingelsen var bare at det ikke blødde lenger og det skulle helst gå 2 uker. Det med at man måtte vente en syklus sa de at kom helt an på hvor mye man blødde og om man var psykisk klar. Men siden jeg ikke har hatt tegn til verken rødt eller brunt siden forrige uke så vi hoppet i seng på mandag allerede...

Fortell hvordan det går med deg da! Var godt å lese innlegget ditt :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...