Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 jeg blir gal...hun nekter å sove..jeg er alene med henne, og jeg går å bærer, ammer, vipper henne i stolen, bærer igjen, osvosv. men ingenting hjelper..om hun sovner litt av så våkner hun med engang jeg prøver å legge henne i senga si. kan ikke sette henne fra meg i vippestolen eller noe en stund heller for da begynner hun å storgråte...sånn har det vært i 3 kvelder nå. jeg blir sliten. tips anyone?? hun er ikke sulten heller og lufter så godt jeg kan for å få ned varmen.
babygullz <3 vilde Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Hvor gammel er hun? Vilde har holdt på sånn i vel 2 uker, rett etter hun ble 8mnd. har lest at d kan være separasjonsangst, og fordi d er en stor vekst og utviklingsperiode...Var ikke så varmt her når hun begynte å bli sta på legginga, så d er ikke varmen her hvertfall... Vet ikke hva som kan hjelpe.... vi kjørte en tur i dag da...så sovnet hun...men kan jo ikke kjøre tur hver kveld liksm for å få ungen t å sove..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå