Ooops I did it AGAIN Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Vet dette sikkert kunne vært lagt under KSdebatten men ser ut som det ikke er så mye aktivitet der. Jeg hadde katastrofekeisersnitt for ca 2 uker siden. HAr kommet meg ganske bra, men lurer på en ting. Dere som har tatt KS før. Jeg synes det virker som det ikke er plass til alt som skal være der nede.. hehe Som om det ikke er plass til både livmor, blære og tarm. Har aldri hatt regelmessig mage, men etter KS har jeg hatt vekslende avførning.. med smerter når avføringen skal passere et visst punkt. Hatt endel diare også.. er dette vanlig??
Itsrejk Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg hadde hastekeisersnitt med litt komplikasjoner i ettertid, men jeg opplevde ikke noe av det du beskriver. Tror jeg ville tatt en telefon til barselavdelingen, jeg. De henviser deg evt. videre. God bedring!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Magen min var tullete i ca 3 uker etter keisersnittet. Men tror ikke det var kun pga keisersnittet, men mye pga stress og problemer med ammingen. Jeg ville tatt meg en tur til legen å forhørt meg om jeg hadde slike smerter du skriver om..
AO3 Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Jeg hadde faktisk j******* vondt i flere uker etterpå når jeg var på "do-do" etter mitt akutte ks, jeg! Blødde også masse. Jeg hadde forstoppelse i ukevis, noe som ikke akkurat hjalp på. Sånn sett tilbake på det, burde jeg nok ha kontaktet lege, men der og da var jeg så lei av sykehus og hadde så lite energi generelt at jeg ikke maktet! Jeg tror kanskje jeg hadde en rift eller fissur eller hva det heter i endetarmen, men jeg vet ikke. Det ble helt bra, altså, men det gjorde så vondt at hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg heller svelget stoltheten og kontaktet lege.
Ceci med snuppe Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Det er bare 4,5 mnd siden KS'et, men likevel har jeg glemt litt hvordan det var - hehe Husker hvertfall at det var vondt å trykke noe ut, da må man jo bruke magemuskler. Men når det er sagt, så ble jeg ganske fort bra, så tror ting var fullt på stell 3-4 uker etter. Signerer på å ringe Barsel, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå