juli-prins:-) Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Driver og vasker alle babyklærne, sengesett og alt sånt, men hva med trekket inni vognen og den tynne madrassen? Vasker dere det også? Mulig jeg er litt sløv, men det er så tungvint med alt som må håndvaskes!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Har ikke tenkt å vaske trekk inni vogna nei. Og det blir jo lagt laken på madrassen, så det gidder jeg ikke stresse med
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Jeg gjør ikke det, nå arver jo vår fra førstemann og det som vaskes er det som går en runde i maskinen:) Unttaket er Madrassen til vugga renses og madrassen til sprinkelsenga kjøper vi ny(pga noen runder omgangssyke, gulp, urin ol.).
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 kanskje trekket skulle hatt seg en omgang, er helt sikkert noe overflødig farge på det som på alt annet som er nytt.. men, madrassen har jeg ikke ofret en tanke, det kommer jo laken på den..
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 vi har kjøpt brukt vogn så jeg har vasket madrassen + trekket til vogna ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå